Beantwoord

Abonnement koppelen en Klantvoordeel

  • 1 March 2024
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Hi!

ik heb al een aantal keer gebeld, maar het lukt helaas nog steeds niet. de volgende issues heb ik :

  1. account koppelen aan app/mijn odido lukt niet (het scheen dat hij telkens denkt dat ik de oude bewoonster ben, dit zou gewijzigd worden), ik heb tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
  2. Ik kan daardoor het klantvoordeel niet toevoegen. Wordt mijn klantvoordeel wel verrekend in de facturatie? (Zie de 5€ korting ook niet op mn offerte staan) of hoe lees ik deze af in mijn eventuele factuur?

hoor het graag!

 

groet,

 

Eva 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 1 March 2024, 16:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eva, van harte welkom op de Community en tof dat je meerdere abonnementen hebt en gebruik wil maken van Klantvoordeel! Ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb probeer je Internet + TV aan Mijn Odido te koppelen. Dit lukt inderdaad niet, omdat er nog een oud account op je e-mailadres staat (inactief Tele2 abonnement). Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV toe te voegen.

Daarnaast heb je een mobiel abonnement van Ben. Deze kan je niet koppelen aan Mijn Odido. Deze kan je apart inzien via Ik Ben. Als het is gelukt om je abonnement(en) in je accounts te zetten, dan moet het ook lukken om je aan te melden voor Klantvoordeel. Via Ben kan dat hier en via Mijn Odido kan dit hier. De € 5 korting vind je daarna dan op je factuur.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hi! Dankjewel, ik ga het over een halfuurtje proberen en kom er dan bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Eva, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Is het gelukt het koppelen en het activeren van Klantvoordeel? 

Reageer