Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

  • 21 February 2024
  • 10 reacties
  • 108 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

krijg telkens een foutmelding bij het koppelen van het internet en tv abonnement aan mijnodido

 

icon

Beste antwoord door bebo 22 February 2024, 12:57

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Bebo, van harte welkom op de Community! Bedankt voor je screenshot. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account aan je e-mailadres gekoppeld stond. Deze heb ik net verwijderd, dus over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

helaas niet gelukt

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen bebo, ik heb direct nog eens gekeken en als ik via Mijn Odido op je account inlog, zie ik je Internet + TV abonnement wel gekoppeld staan. Is het inmiddels toch gelukt? Zo niet; welke melding krijg je dan te zien? Nog steeds opgegeven adres? Zo ja, geef je niet toevallig een oud adres op of wellicht een typefoutje? Hij zou op huisnummer 6 moeten staan. Laat het me maar weten!

Hoi Bebo, van harte welkom op de Community! Bedankt voor je screenshot. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account aan je e-mailadres gekoppeld stond. Deze heb ik net verwijderd, dus over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Gelukt. Bedankt voor de moeite

 

Reputatie 7
Badge +9

Superfijn bebo, en uiteraard graag gedaan! 

Hoi, het lukt mij niet om een Bestaand abonnement te koppelen, het gaat om thuis internet, dus abonnement toevoegen lukt niet, Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens, heb 5 keer de klantenservice gebeld en daar is ook geen oplossing gekomen

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kalayci, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account aan je e-mailadres gekoppeld staat (meerdere inactieve mobiele abonnementen). Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even een half uur om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Nog steets niet gelukt, graag XXX@ns.nl verwijderen en XXX@hotmail.com toevoegen aub

[Zet geen persoonlijke gegevens openbaar]

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kalayci, ik zie dat mijn technische collega's er inmiddels naar gekeken hebben en dat het sinds gisteren zou moeten lukken om je abonnement te koppelen aan je hotmail-adres. Kan je het nog eens proberen?

Het NS-account is op dit moment leeg. Deze kunnen we niet verwijderen, tenzij je eerst je abonnement hieraan koppelt. Mocht het koppelen aan je hotmail-adres niet lukken, probeer het dan aan het NS-adres. Dan kan ik die namelijk volledig verwijderen en de kans is groot dat het vervolgens met het hotmail-account lukt! 

Dankjewel allen het is nu gelukt !

 

Groetjes Baris

Reageer