Beantwoord

Abonnement ontkoppelen

  • 10 August 2023
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Hoi,

sinds gisteren kon ik niet meer inloggen op de app en moest ik plots mijn abonnement toevoegen. 
wanneer ik het wil toevoegen, krijg ik de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Ik zou niet weten welk account dit is. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 14 August 2023, 09:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rennn 

Ik kijk graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pktjai 

Is het nog gelukt? Anders help ik je graag verder! Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hajar

 

ik heb je een privé bericht gestuurd 

Ik heb het zelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Timhansjan 

We ervaren sinds enkele dagen wat technische problemen met de My T-Mobile app waarbij je nummer niet is gelinkt in de app dus het kan daarmee te maken hebben. We zijn druk bezig met een oplossing en verwachten dat het snel wordt opgelost.

Ik kan niet meer in mijn tele2 app inloggen en ook niet in de nieuwe Odido app. Ik heb een telefoon abonnement van jullie en ik probeer in te loggen vie de Odido app maar dan krijg ik de melding “abbonement ontkoppelen” ik kan niet meer inloggen in de tele 2 app hoe moet ik nu in de Odido app komen 

Reageer