Beantwoord

Abonnement toevoegen aan app lukt niet

  • 27 November 2023
  • 12 reacties
  • 149 Bekeken

Hallo, 

In september heb ik mijn PrePaid omgezet naar een abonnement en tegelijk voor mijn dochters ook een abonnement afgesloten. Sindsdien kan ik wel inloggen in de Odido app, maar kan ik vervolgens niets zien. 

Er wordt vermeld “nog geen abonnement toegevoegd”. Als ik probeer mijn abonnement toe te voegen krijg ik de melding "dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account van Odido”, maar naar mijn weten heb ik alleen deze account. Hetzelfde bij het abonnement van mijn dochters. 

In de website, mijn Odido, kan ik ook inloggen maar ik zie geen facturen en geen andere informatie of gegevens. Bij het overzicht krijg ik de melding “Er is een fout opgetreden. Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw”

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt, 

Paula

 

 

icon

Beste antwoord door paulafg 23 January 2024, 22:09

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Paula, van harte welkom op de Community! Ik gok dat er nog een oud account gekoppeld staat aan jouw 06-nummer. Dit gebeurd eigenlijk altijd als je bent overgegaan naar een nieuw abonnement. Ik ben er direct voor je ingedoken en gaat het om een 06-nummer met 97 op het eind? Ik heb hiervoor net het oude account verwijderd. Geef het systeem even een half uurtje om dit te verwerken en dan kun je zo direct een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren. Vervolgens kun je je abonnement hieraan toevoegen en dan kun je al je informatie weer inzien!

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hallo Marciano, 

Het nummer die eindigt op 97 is van een van mijn dochters. Die van mij eindigt in 85, deze is nog gekoppeld aan een oud account. 

Zou je die ook kunnen verwijderen? 

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Paula, duidelijk! Ik heb jouw nummer ook gevonden en ik zie inderdaad ook een oud account staan. Deze heb ik net ook losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem even een (half) uurtje en dan kun je zo direct via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken. Laat het me s.v.p. weten of het is gelukt! 😁

Hoi Paula, duidelijk! Ik heb jouw nummer ook gevonden en ik zie inderdaad ook een oud account staan. Deze heb ik net ook losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem even een (half) uurtje en dan kun je zo direct via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken. Laat het me s.v.p. weten of het is gelukt! 😁

 

Hallo Marciano, 

Het laatste nummer, die van mijn andere dochter blijkt ook gekoppeld aan een oud account. Het gaat over nummer eindigend in 78. Zou je die voor ons ook kunnen loskoppelen aub? 

Hartstikke bedankt! 

PS: Met de andere twee is het trouwens wel gelukt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Paula, fijn dat het met de andere 2 al is gelukt! Ik zie inderdaad een oud account gekoppeld aan dit nummer (78) en heb deze direct verwijderd. Het zou zometeen (over een uurtje) moeten lukken om deze ook te koppelen! Laat je het me weten? 😄

Hoi Marciano, 

Ook deze is gelukt. Bedankt voor je hulp!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Paula, graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Ik heb hetzelfde probleem in de app. ZOuden jullie mijn oude account ook kunnen ontkoppelen?

Ik heb hetzelfde probleem in de app. ZOuden jullie mijn oude account ook kunnen ontkoppelen?

NUmmer eindigt op 50. 

Reputatie 6
Badge +6

@helpmeplz welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je mee zitten kijken in je account en ik heb het account zojuist voor je ontkoppeld/verwijderd. Als je nu een nieuw account aanmaakt via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en je abonnement toevoegt, zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten in dit topic of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Nee helaas kan het nog steeds niet.. krijg de volgende melding (zie bijlage)

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @helpmeplz, ik heb ook eens met je meegekeken en ik zie al waar het misgaat. Je achternaam stond niet correct in ons systeem. Je tussenvoegsel stond onder tweede naam. Deze heb ik zojuist gecorrigeerd. Geef het systeem een half uurtje de tijd om dit te verwerken dan moet het lukken om je mobiele abonnement toe te voegen! 😄

Reageer