Abonnement toevoegen in Odido App niet mogelijk

  • 29 September 2023
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Hoi,

 

Sinds deze week is mijn telefoonnummer d.m.v. nummerbehoud overgenomen door Tele2/Odido. Het abonnement is reeds actief en het nummerbehoud is prima verlopen.

Helaas lukt het niet om mijn abonnement toe te voegen in de Odido app of om deze te koppelen aan ons Odido (voorheen T-Mobile) thuis abonnement vanwege het klantvoordeel. Eveneens via dezelfde app.

Na het invullen van de verificatie code die ik ontvang via sms verschijnt: Er is een fout opgetreden. (Probeer het later opnieuw.)

Het gevolg is dat ik hierdoor geen inzage heb in mijn bundel en dus niet o.a. niet weet hoe ik er voor sta met mijn Mb’s en facturen.

Ik heb hier al rond gelezen en zie dat dit een bekend probleem is. Het viel mij op dat er ook een oplossing is geboden in een aantal gevallen.

Wie niet waagt wie niet wint dacht ik dus maar.

 

 

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @Schepsel 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Bekijk origineel

5 reacties

Abonnement toevoegen in de app is inmiddels gelukt. Het koppelen van het mobiele abonnement aan het thuis abonnement ivm klantvoordeel lukt helaas nog niet.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Schepsel (leuke naam😂) volgens mij weet #Odido dat en zijn de technische mensen er mee bezig.

Reputatie 7
Badge +14

@Schepsel  Doe je dit in de app of op de site?

 Zorg ervoor dat je profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum dan weet de moderator wie je bent.

Wacht op een reactie van de moderators en zijn meer mensen die dit probleem ervaren.
Hopelijk is het snel opgelost! 
Fijn weekend 
 

 

 

@CrisTien App en site beiden. Ik wacht het maar af inderdaad. Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Schepsel 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer