Abonnement toevoegen lukt niet Tele2

  • 9 September 2023
  • 9 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo ik kan mijn abonnement niet toevoegen, Ik heb een Tele2 abonnement voorheen was dit een prepaid nummer van Tmobile, nummer is dus meegenomen naar Tele2 eind vorig jaar, denk dat daar iets fout gaat oid.

Kunnen jullie helpen?

 

gr,

Sukerbole 7 maanden geleden

Nieuw account aangemaakt en alles werkt nu🤗

Bedankt.

Mvg,  

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, 

Welke foutmelding krijg je bij het toevoegen? Krijg je die melding ook op andere apparaten? Zou je de melding hier kunnen posten dan kan hopelijk een moderator helpen met het oplossen en onderzoeken van je melding. 

 

Op de App krijg ik bij abonnement toevoegen, '’Het inloggen is mislukt probeer het later nog eens'’.

Als ik inlog via de PC webversie zie ik mijn 06 nummer gewoon staan als ik daar vervolgen op klik krijg ik '’Er is een fout opgetreden Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw.'’

 

Heb sterk het vermoeden dat ze mijn 06 als het oude Prepaid van Tmobilie (ook een account gehad) zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sukerbole 

Ik wil graag met je meekijken, want het kan inderdaad zijn dat er een ouder account actief is op dat nummer. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Even een update:

Tele2 app werkt ondertussen niet meer en Odido app kan ik nog steeds niet inloggen,

beetje jammer dit...

 

Reputatie 7
Badge +9

@Sukerbole Onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing. Excuses voor het ongemak!

Vandaag SMSje '’Je storing met je mijn Odido is opgelost je kan nu zonder problemen je wachtwoord wijzigen'’ 

Dat was het probleem niet, dat kan/kon ik wel, ik kan een nieuw wachtwoord aanvragen maar vervolgens kan ik niet inloggen met dat wachtwoord.

Tsja.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sukerbole 

Jij had in je case vermeld dat je een foutmelding kreeg over wachtwoord en dat issue is opgelost vandaar dat jij ook een bericht hebt ontvangen. Ik heb voor nu je account verwijderd zodat je een nieuwe kan aanmaken. Zou je later vandaag opnieuw kunnen proberen om een account aan te maken? Het advies is om dat over een paar uur te doen zodat de ontkoppeling van je account ook is verwerkt.

Ik hoor graag of het lukt. 

Nieuw account aangemaakt en alles werkt nu🤗

Bedankt.

Mvg,  

Reputatie 7
Badge +9

@Sukerbole Super dat het heeft gewerkt! Graag gedaan!

Reageer