Account koppelen lukt niet

  • 20 September 2023
  • 5 reacties
  • 393 Bekeken

Goedenavond,

Graag zou ik mijn telefoonnummer koppelen aan mij account, echter krijg ik iedere keer de melding dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account. Alleen ik weet niet welk account. Hoe kan ik mijn telefoonnummer koppelen aan mijn eigen account?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Twan199 

Probeer je dit via de app of de webversie? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee! 

 

Goedenavond, ik kan mijn mobiel account ook niet koppelen aan mijn internet en tv abonnement in de app. Kan je mij helpen? @Hajar van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Robinlin 

Ervaar je dit in zowel de app als de webversie? Heb je ook een andere browser geprobeerd? u je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag oof je klantnummer van Internet & TV abonnement. Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen. 

Voorheen kon ik in de T-mobile app de telefoongegevens zien van mijn echtgenoot en mijzelf. Nu, in de Odidio app, is het telefoonnummer van mijn man verdwenen. Kan ik ook niet toevoegen, krijg de melding dat die al in een andere account is gekoppeld en ontkoppeld moet worden. Ik weet echter niet hoe. Ga ik naar zijn account is er nergens een mogellijkheid tot ontkoppellen.

Ik heb alles bij Odido, mijn man nog T-mobile/Tweak. Wel hetzelfde woonadres maar verschillende email.

 

Graag de oplossing, we willen niet twee verschillende accounts

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Henny2508 

Ervaar je dit met de app of ook de webversie? Zou je een andere browser kunnen proberen? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer