Beantwoord

Accounts samenvoegen


  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Dag,

 

Is het mogelijk om mijn accounts samen te voegen?

Het was een Tele2 abonnement en een T-Mobile abonnement.

Ik moet nu 2 emailadressen gebruiken hiervoor.

Ik wil graag dat het mobiele abonnement en Odido thuis abonnement samen worden gevoegd onder mijn emailadres. 

 

Ik hoor graag.

 

met vriendelijke groet,

 

Adam

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 March 2024, 16:58

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Avioma 

Om beide abonnementen samen te voegen moeten ze beide op dezelfde naam staan. Ontkoppel 1 abonnement uit zijn account en dan kan je hem in het andere account koppelen.

Heb ik geprobeerd, dan geeft het systeem een fout aan.

Het is trouwens gelukt. Zou iemand van Odido dan mijn account willen verwijderen?

[Afbeelding verwijderd door moderator. Je e-mailadres was zichtbaar]

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Adam, fijn dat het is gelukt! Ik zie inderdaad beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld staan. Ik heb je afbeelding verwijderd, omdat je e-mailadres zichtbaar was. Je tweede account stond op v***m@gmail.com? Volgens mij is dit account inmiddels verwijderd, want ik kan geen account meer vinden! 😄

Hey Marciano,

 

Klopt! Er waren twee accounts:

 

a***ver***@live.nl

v*****t@gmail.com

 

Het account staat nu op a***ve*m***@outlook.com

 

Alleen het emailadres a***ver***@live.nl staat nog open :)

Als je die nou zou kunnen verwijderen, zou dat fantatisch zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Adam, ah vandaar. Dit live e-mailadres was ik nog niet tegengekomen. Ik zie inderdaad dat dit een leeg account is. Ik kan hem daarom zelf niet verwijderen, maar ik heb een case doorgezet naar mijn technische collega's, zodat zij dit kunnen doen. Het kan 14 dagen duren, voordat ze aan jouw case toekomen, maar in de tussentijd kan je het account simpelweg negeren! Mocht je over 2 weken een update willen, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of het is gelukt! 😊

Case 69951008

Beste Odido,

ik ben al jaren klant via tele2 maar ik heb nu problemen met inloggen bij Odido, omdat ik mijn abonnement niet kan toevoegen omdat die al ergens anders word gebruikt. Bij tele2 kan ik hem niet verwijderen. 
 

Kunnen jullie me helpen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @R0bbinn, tof dat je al jaren bij ons zit! Ik zag nog een oud account dat gekoppeld stond aan een inactief abonnement, ik gok dat deze in de weg zat van je nieuwe account. Ik heb beide daarom verwijderd. geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je natuurlijk graag verder! 😄

Helaas nog niet gelukt @Marciano van Odido , ook met een ander e-mail adres een nieuw account proberen aan te maken maar de melding blijft helaas nog. 

“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.”

 

Ik heb 30minuten gewacht..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R0bbinn, wat apart dat je nog steeds deze melding krijgt. Stuur me even een privébericht met de volgende gegevens (van al je abonnementen):

  • 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • E-mailadressen waarmee je een Mijn Odido-account hebt en welke hiervan je wil behouden
  • Heb je ook Internet + TV en probeer je hieraan Mobiel te koppelen?

Ik zie je reactie graag tegemoet en dan duik ik erin! 

Reageer