Beantwoord

Bestaand Abonnement toevoegen werkt niet "Te veel records gevonden"

  • 22 December 2023
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Hi,

Wanneer ik een bestaand abonnement wil toevoegen in Mijn Odido, krijg ik de volgende melding:
 

Wie kan mij hierbij helpen?

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 December 2023, 14:51

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi,

Wanneer ik een bestaand abonnement wil toevoegen in Mijn Odido, krijg ik de volgende melding:
 

Wie kan mij hierbij helpen?

Bij voorbaat dank.

Hallo @Seegers, goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder! Krijg je deze melding te zien in de app of via een desktopversie? Zou je voor mij de cookies en caches van je browser willen verwijderen, om te kijken of het daarna wel lukt? Zou je het eventueel kunnen proberen via een desktopversie om te kijken of je dan dezelfde melding te zien krijgt? 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin

Hi @Pharwin van Odido

De melding krijg ik zowel in de app als een desktopversie (Chrome). Ook nadat ik mijn cookies en caches heb verwijderd. Het probleem doet zich nog steeds voor.

Kunt u mij verder helpen?

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Pharwin van Odido

De melding krijg ik zowel in de app als een desktopversie (Chrome). Ook nadat ik mijn cookies en caches heb verwijderd. Het probleem doet zich nog steeds voor.

Kunt u mij verder helpen?

Hallo @Seegers, ik heb dit even nagevraagd bij een collega en dit heeft dus te maken met dat je bij twee abonnementen hetzelfde rekeningnummer gebruikt. Waarom deze melding wordt laten zien, durf ik ook niet te zeggen. We hebben hier wel een oplossing voor! Je kunt tijdelijk even een ander rekeningnummer vermelden in je account: https://www.odido.nl/my/betalingsdetails, zodat je in ieder geval de koppeling kunt maken met je abonnement. Zodra de koppeling is gelukt, kun je weer het rekeningnummer aanpassen naar de oude die je voorheen had! 

Gaat dat lukken? Mocht je hulp hierbij nodig hebben, laat het dan even weten! 

Groetjes, 

Pharwin

@Pharwin van Odido. Helaas, ik kan zelf niet mijn rekeningnummer aanpassen. Ik heb namelijk nog geen enkel account gekoppeld. Wanneer ik naar https://www.odido.nl/my/betalingsdetails ga krijg ik de melding 'Helaas! Deze pagina zit op slot’.
 

Ter info, ik heb in het verleden wel accounts gehad bij T-Mobile (thuis + mobiel).
Kan jij tijdelijk mijn rekeningnummer aanpassen in het systeem?

Reputatie 6
Badge +6

@Pharwin van Odido. Helaas, ik kan zelf niet mijn rekeningnummer aanpassen. Ik heb namelijk nog geen enkel account gekoppeld. Wanneer ik naar https://www.odido.nl/my/betalingsdetails ga krijg ik de melding 'Helaas! Deze pagina zit op slot’.
 

Ter info, ik heb in het verleden wel accounts gehad bij T-Mobile (thuis + mobiel).
Kan jij tijdelijk mijn rekeningnummer aanpassen in het systeem?

Hi @Seegers, gaat dit om het toevoegen van je mobiel of Internet + TV abonnement? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken! 

Groetjes, 

Pharwin

@Pharwin van Odido 
Het betreft het toevoegen van een Internet+TV abonnement. 
De gevraagde gegevens heb ik je zojuist in een privébericht gestuurd.
 

Hallo Pharwin van

@Pharwin van Odido 
Het betreft het toevoegen van een Internet+TV abonnement. 
De gevraagde gegevens heb ik je zojuist in een privébericht gestuurd.
 

Hallo Pharwin,

Na een aantal telefoontjes ben ik online maar gaan kijken naar een oplossing.
Hierboven zag in eerdere reactie iemand met hetzelfde probleem.

Ik kan geen bestaand TV+internet  abonnement toevoegen aan mijn odido (teveel records gevonden)
Inderdaad kan ik ook geen rekening nr aanpassen of dergelijke want ook ik krijg de pagina helaas deze pagina zit op slot

Zou u mijn ook kunnen helpen dat ik mijn abonnement toe kan voegen dat ik gebruik kan maken van mijn Odido?

Groetjes,

Joeri

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Joeri87, van harte welkom op onze Community! Probeer je je Internet + TV abonnement toe voegen aan een bestaand account voor je mobiele abonnement? Dat kan alleen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Of gaat echt alleen om je Internet + TV abonnement? Als je deze foutmelding te zien krijgt, kan ik dit voor je oplossen door een tijdelijk rekeningnummer te vermelden bij je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen met welk e-mailadres je inlogt, om welk abonnement het gaat en ook direct een tijdelijk rekeningnummer erbij? Dan kan ik het voor je aanpassen, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account! 

Reageer