Betaling niet verwerkt

  • 9 February 2024
  • 9 reacties
  • 56 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hi ik heb 3 dagen geleden betaaling heeft gedaan voor 3 facturen heb ook via telefoon contact had gedaan en bewijs ook gestured via email maar mij betaling is niet verwerkt 2 regling heb betaald en een factur ik had post gekrijgen dat als ik niet binnen 10 dagen betaald dan word door gestured voor negative bkr maar ik heb  4 dagen voor betaald en vandaag is laste dag kunt u aub kijken waroom duurt lang ik heb op factur nummer had gescrijven wanner ik had betaald .

9000642369 €95,66

901523124684 €55,08

901526232786 € 50 

 

Deze bedrag heb betaald

Johrick van Odido 3 maanden geleden

Hi @kour,

ik zie inderdaad terug dat de betaling van €194,- bij ons binnen is gekomen! heb je de andere betaling handmatig gedaan? Dan kan het tot drie werkdagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. Mocht je dit hebben gedaan, dan hoef jij je nog geen zorgen te maken! Mocht het om een ander mobiel nummer gaan dan die eindigt op 07, dan wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je community profiel zodat ik met je mee kan kijken. Dit komt helemaal goed. 😊

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Kour, allereerst van harte welkom op de Community! Goed om te lezen dat je de betalingen hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat we de betalingen inmiddels hebben ontvangen en dat de blokkade inmidels is opgeheven en dat je weer verbinding zou moeten hebben met je simkaart. Is alles in orde en werkt alle voor je? Ik hoor het graag van je! 😄

Nee de 95.66 euro betaling is nog niet verwerkt maar ik had weer 194 euro met ideal betaald maar 95.66 nog niet verwerkt heb ook bewijs gestured op email maar ik hoor niks

Reputatie 6
Badge +3

Hi @kour,

ik zie inderdaad terug dat de betaling van €194,- bij ons binnen is gekomen! heb je de andere betaling handmatig gedaan? Dan kan het tot drie werkdagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. Mocht je dit hebben gedaan, dan hoef jij je nog geen zorgen te maken! Mocht het om een ander mobiel nummer gaan dan die eindigt op 07, dan wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je community profiel zodat ik met je mee kan kijken. Dit komt helemaal goed. 😊

Ik hed de 95.66 betaling 11 dagen voor had gedaan en is nog niet verwerkt ik had ook 8 dagen gelden bewijs gestured op email daar hoor ik ook niks 

Ik praat over nummer nummer 350

In end 350

Reputatie 7
Badge +9

Hi Kour, ik ben er opnieuw voor je ingedoken en ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega via chat en mail en dat zij de simkaartblokkade heeft opgeheven. Ik zag dat je ook weer naar service nummers wilde bellen. Ik heb zojuist een blokkade opgeheven voor SMS en betaalde contentdiensten. Ik zag geen blokkade op servicenummers. Laat je het me weten of alles (over 30 minuten) weer werkt? Ik hoor het graag van je!

Ik kun wel app purchase nu doen maar ik kun nieetbbellen op betaald nummers 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Kour, mooi dat je weer app aankopen kan doen! Maar wat apart dat betaalde nummers nog niet gebeld kunnen worden. Ik heb nogmaals gekeken en ik zie dat je vandaag via Mijn Odido zelf blokkades hebt aangezet op betaalde content diensten, app store aankopen en online betalingen derde partijen. Wil je dat ik de blokkades weer ophef, zodat je het opnieuw kan proberen? En mcoht het niet lukken, wat krijg je dan precies te horen als je deze nummers belt? 

Reageer