blokkade opheffen

  • 25 August 2023
  • 7 reacties
  • 514 Bekeken

Gisteren rekening betaald waarover ik sms ontving. Blokkade nog steeds niet verwijderd, ik probeer een medewerker te spreken via de chat maar deze zijn steeds bezet. 
Kan iemand mij helpen? 
 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marit92 

Op welke manier heb jij je betaling gedaan? Via iDeal of handmatig overgemaakt? Ik zie namelijk dat je betaling nog niet is verwerkt. Als je het handmatig hebt overgemaakt dan is de verwerkingstijd 3 dagen. Op My T-Mobile zie je ook wat je achterstand nu is dus als die is voldaan dan wordt de blokkade verwijderd. 

Ik hoor graag of je zo verder komt!

Ik heb handmatig over gemaakt. Kan ik hier anders een printscreen van sturen zodat blokkade vandaag al opgeheven kan worden? 

Reputatie 7
Badge +14

Dat is nu juist het grote nadeel van handmatig betalen. Zo moet iedereen er weer handmatig naar kijken, ook de financiële afdeling bij t-mobile.  De gouden standaard is automatische incasso en als dat mislukt Ideal. Daarna wordt het gewoon lastig en kost tijd.

Dat snap ik helemaal. Echter is mijn automatisch incasso eraf waarom weet ik niet en heb ik hier nu al 3 keer over gebeld. Het bedrag wat in het  sms’je stond heb ik direct overgemaakt en dan zou de blokkade na 5 uur automatisch opgeheven moeten zijn maar dat is helaas tot nog toe niet gebeurd. 

De chat is helaas continue of bezet of gesloten? Bellen kan ik dus niet, vandaar dit bericht 

Beste medewerker, 

zouden jullie mijn blokkade eraf kunnen halen? Overmaken is inmiddels 2 dagen geleden en het zou binnen 5 uur eraf zijn normaal gesproken?

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Marit92 

Op welke manier heb jij je betaling gedaan? Via iDeal of handmatig overgemaakt? Ik zie namelijk dat je betaling nog niet is verwerkt. Als je het handmatig hebt overgemaakt dan is de verwerkingstijd 3 dagen. Op My T-Mobile zie je ook wat je achterstand nu is dus als die is voldaan dan wordt de blokkade verwijderd. 

Ik hoor graag of je zo verder komt!

Hoi @Marit92 

Bij handmatig betalen is de verwerkingstijd 3 werkdagen, niet 5 uur. Dat geldt bij geautomatiseerde ideal betalingen. Dus nog even geduld. 

Reageer