Contact opnemen zonder de app

  • 7 September 2023
  • 2 reacties
  • 657 Bekeken

Ik probeerde net de Odido app te downloaden aangezien de oude Tele2 app niet meer werkt, maar de verificatie sms komt maar niet aan. Ik probeer contact te krijgen met Odido zelf maar dit kan schijnbaar alleen maar via de app (of bellen maar dat kan pas vanaf morgenochtend weer). Ik kan zelfs niet via de website verdere hulp krijgen met mijn probleem. Is er werkelijk geen manier om contact te krijgen met Odido zonder de app? 
 

Mijn databundel van de dag is bijna op, en ik moet straks een booster activeren. Ik heb een unlimited bundel en heb verder geen WiFi in huis dus hier ben ik afhankelijk van. Ik heb nog een beetje data over maar als dat op is kan ik dus niet extra aanvragen. Ik kan zelfs niet op de website vinden of ik misschien een sms ergens heen kan sturen voor meer data, want voor elke pagina die relevant daarvoor lijkt moet je ingelogd zijn en dat kan ik dus niet. Het is niet echt een ramp maar ik baal dat ik mijn film nu niet af kan kijken. Ik vind het ook heel gek dat er geen optie is om bij de klantenservice te komen zonder app. Wat nou als de app ooit stuk is? Lijkt me een beetje problematisch. 

Marciano van Odido 8 maanden geleden

Hey Pippapopster, allereerst van harte welkom op de Community! Je wil natuurlijk altijd data hebben en dat snap ik volkomen. Je kunt de volgende SMS sturen: MEER DATA naar nummer 1280. Let op: via SMS een BundelBooster bestellen kan niet onbeperkt: maar maximaal 6x per dag. 

Mocht je in de toekomst nog eens in de avonduren hulp nodig hebben, weet dan dat je doordeweeks tot 23:59 altijd terecht kunt bij mijn collega's op Facebook en Twitter! Laat je het ons weten of het is gelukt met de Bundelbooster? 😊

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @pippapopster ,

Je kunt ook via sms een bundelbooster bestellen.

Vroeger was de tekst: Sms naar 1280 de tekst 'NOG 1GB' om de booster te activeren

Omdat de boosters tegenwoordig 2Gb zijn kun je ook dat bericht daar mee proberen als het orginele 1gb niet wordt herkend.

Reputatie 7
Badge +9

Hey Pippapopster, allereerst van harte welkom op de Community! Je wil natuurlijk altijd data hebben en dat snap ik volkomen. Je kunt de volgende SMS sturen: MEER DATA naar nummer 1280. Let op: via SMS een BundelBooster bestellen kan niet onbeperkt: maar maximaal 6x per dag. 

Mocht je in de toekomst nog eens in de avonduren hulp nodig hebben, weet dan dat je doordeweeks tot 23:59 altijd terecht kunt bij mijn collega's op Facebook en Twitter! Laat je het ons weten of het is gelukt met de Bundelbooster? 😊

Reageer