Email doorsturen uitzetten in Mijn Odido

  • 21 September 2023
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 104 reacties

Mogguh,

Ik wil graag het doorsturen van mijn emails stop zetten. Ik ga dus naar de pagina om het voor elkaar te krijgen en dan zie ik dit scherm:
 

Zoals je ziet staat hier een knots van een knop met de tekst OPSLAAN.
Ik zorg dus dat er geen vinkje meer staat bij het vakje “Ja, ik wil……..”
Dit vind ODIDO niet goed want de knop OPSLAAN is ineens nergens meer te bekennen.
 

Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat het doorsturen stopt? Ik moet een cursus programmeren gaan volgen, bij jullie in dienst treden, het doorsturen stilzetten en vervolgens weer ontslag nemen?
Of hebben jullie een snellere oplossing?

Ik hoor het wel van een moderator of een slimme mede forumbewoner.

P.S. uiteraard heb ik bij de screenshots even mijn e-mail weg gehaald.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @OpaGod 

Is het inmiddels gelukt om deze wijziging door te voeren? Ervaar je dit met zowel de app als de webversie? Heb je ook een andere browset geprobeerd? We hebben deze dagen wat storingen ervaren met de app waardoor het zo kan zijn dat niet iedere wijziging goed wordt verwerkt. Onze technische afdeling is daar ook druk mee bezig. Mocht het niet zijn gelukt zou je het dan later nogmaals willen proberen?

Ik hoor graag of het dan wel lukt. 

Mogguh,

Apps vermijd ik zoveel mogelijk tegenwoordig. Ik had er 7525797425789 op de telefoon staan van allerlei maatschappijen maar daar stop ik mee. Ik heb alleen de belangrijke apps nog op de telefoon en daar horen jullie niet bij.

Het probleem doet zich voor via de webversie en het maakt, voor zover ik kan zien, niet uit welke browser het is. Ik zal het later nog eens in Ubuntu proberen. Net ook geprobeerd met de telefoon en daar heb ik precies hetzelfde effect. De opslaan knop verdwijnt...

Mogguh,

 

Het stopzetten van het doorsturen kan ik nog steeds niet voor elkaar krijgen. Ik krijg nog steeds het scherm waar de “OPSLAAN” knop magisch verdwijnt als je het wilt stoppen. Zowel in Chrome als in Edge verdwijnt de knop.

Ik heb de app ook even geïnstalleerd en het hier ook geprobeerd. Nou, raad eens? Inderdaad, ook hier verdwijnt de knop op magische wijze. Er moet toch eens iemand met verstand hier naar gaan kijken.

Nu is een maand toch best een mooie tijd om zoiets voor elkaar te krijgen?

Voor de rest werkt alles best lekker en ik ga overstappen naar glasvezel 1GB.
 

Ik heb het moeilijkste probleem aller tijden gevonden denk ik. Niemand heeft een antwoord op dit probleem. Ik denk dat ik er maar mee moet leren leven.

Mocht er toch nog eens iemand een oplossing gevonden hebben dan hoor ik het graag.

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag OpaGod, sorry voor de late reactie. Wat apart, maar ik heb je vorige reacties helemaal niet voorbij zien komen. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de optie Opslaan verdwijnt als je het vinkje uitzet. Ik heb het direct doorgestuurd naar mijn collega om te kijken of dit bekend is. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je weten!

Hallo @Marciano van Odido 

Deze keer vind ik het niet erg dat het zo lang heeft geduurd. Het had en heeft voor mij geen hoge prioriteit (anders had ik wel vaker aan de bel getrokken) en het mail adres schijnt nu toch opgeheven te worden. Ik denk dat er daarom niet veel aandacht aan werd besteed. Er zijn belangrijkere berichten van klanten die zonder internet zitten bijvoorbeeld en ik vind het dan logisch dat die eerst worden geholpen.

Uiteraard word ik erg blij van een antwoord die mij gaat vertellen wat er nu eigenlijk fout is gegaan. Kan ik van leren maar jullie programmeurs ook. Die fout wordt dus niet meer gemaakt in de toekomst. :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi OpaGod, bedant voor je geduld en begrip. Ik heb inmiddels een reactie van mijn collega en het lijkt op een incident. Ik heb daarom direct een case doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Hun verwerkingstijd staat momenteel op 14 dagen, maar ik gok stiekem dat ze er wel eerder aan toekomen. Laten we deze case (69925135) even in de gaten houden, dan kan ik het je - als het opgelost of bekend is - laten weten! 😄

Reageer