Beantwoord

Geen gegevens zichtbaar in Mijn Odido

  • 7 April 2024
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Ik heb een account aangemaakt en de app geïnstalleerd.  Ik kan geen gegevens inzien. Ik klik op bestaand abonnement en kan dan mobiel aanklikken en dan geblokkeerd.  Bij commity staat dat dit vaker voor komt en kan je me helpen. 

icon

Beste antwoord door p.wallet 8 April 2024, 22:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi P, van harte welkom op de Community! Ik kan en ga je hier absoluut bij helpen. Je gegevens komen volledig overeen en ik zie geen oude gekoppelde accounts staan, dus het zou moeten werken. Log je bij Mijn Odido in met hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de Community gebruikt: p**4@gmail.com? Ik gok dat het wellicht aan de app ligt. Probeer het eens via de webversie: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account

Ik hoor graag van je of het lukt. Zo niet, maak dan even een screenshot van de foutmelding. Dan duik ik er opnieuw in! 😊

Niet gelukt 

 

Hoi P, van harte welkom op de Community! Ik kan en ga je hier absoluut bij helpen. Je gegevens komen volledig overeen en ik zie geen oude gekoppelde accounts staan, dus het zou moeten werken. Log je bij Mijn Odido in met hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de Community gebruikt: p**4@gmail.com? Ik gok dat het wellicht aan de app ligt. Probeer het eens via de webversie: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account

Ik hoor graag van je of het lukt. Zo niet, maak dan even een screenshot van de foutmelding. Dan duik ik er opnieuw in! 😊

 

Gelukt

Reputatie 7
Badge +9

Hoi P, superfijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 

Reageer