Geen toegang tot Mijn Odido

  • 27 October 2023
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi,

Sinds Tele2 is overgegaan naar Odido, kan ik niet meer inloggen in mijn omgeving, waardoor ik mijn dataverbruik niet kan inzien en mijn abonnement niet kan wijzigen.

Als ik op de site aangeef dat ik mijn wachtwoord niet meer weet, vul ik mijn e-mailadres in en dan krijg ik de melding dat er een nieuwe link naar mijn mail wordt gestuurd. Helaas ontvang ik die mail al meer dan een maand niet (ook niet in mijn spam en hij wordt ook niet tegengehouden voordat hij mijn inbox bereikt, dat heb ik al bij de systeembeheerder gecheckt). Ik heb al iets van vijf keer met Odido gebeld en krijg telkens te horen dat er een ticket naar de backoffice gestuurd zal worden, maar dat lost dus niks op, want van de backoffice hoor ik niks. Ik heb wel 1x iemand aan de lijn gekregen die geprobeerd heeft mijn account te verwijderen (niet gelukt) en 1x iemand die probeerde mijn wachtwoord te wijzigen (ook niet gelukt). Taart voor de gouden tip!

Roos


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roosisboos 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je geen actief account meer hebt. Heb je geprobeerd om een nieuw account aan te maken met dat e-mailadres? Zo ja, krijg je dan ook een foutmelding? Zou je het via de webbrowser kunnen proberen en dan verschillende browsers testen? Ik zie dat je case nog bij onze technische afdeling loopt. Als mijn tips niet werken dan zullen we het onderzoek van de technische afdeling moeten afwachten.

Ik hoor graag van je!

Bedankt voor je reactie Hajar. Ik heb weer geprobeerd om een nieuw account aan te maken met mijn eigen e-mailadres. Ik heb Chrome, Firefox en Edge geprobeerd op mijn laptop en Chrome op mijn telefoon, maar helaas telkens met dezelfde melding: dat er al een account bestaat op mijn e-mailadres. Kun je inschatten hoe lang het duurt voor ik iets van de technische afdeling hoor?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roosisboos 

Het is momenteel erg druk op alle afdelingen, maar vooral bij de technische dienst dus ik kan geen indicatie geven. We streven normaal gesproken naar 14 werkdagen, maar ik zie dat die ook al gepasseerd zijn. Heb je ook geprobeerd om een ander e-mailadres te gebruiken? Wellicht dat het dan wel lukt. 

Ik heb alleen maar mijn zakelijke e-mail als alternatief en die gebruik ik hier liever niet voor..

Reageer