Ik kan mijn abonnementen niet meer koppelen aan de app

  • 9 August 2023
  • 26 reacties
  • 175 Bekeken

Hoi, sinds gisteren zijn mijn abonnementen weg uit de app. Ik kan ze ook niet meer toevoegen omdat er een melding komt dat de gegevens niet kloppen.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en nog steeds niet.

Ik kan via browser inloggen en dan zie ik mijn gegevens gewoon in my t-mobile. Ook kan ik via de app naar speedtest, dan logt die in en zie ik ook mij abo’s etc

Op een of andere manier koppelt die het niet met de app.

Mvg Patrick

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @PatrickSteegh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inderdaad wel gek, je komt dus wel in My T-Mobile alleen niet via de app? Zou je de app is kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Wellicht kun je daarna wel inloggen. Kan je mij een terugkoppeling geven of dit gewerkt heeft ja of nee?  

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PatrickSteegh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inderdaad wel gek, je komt dus wel in My T-Mobile alleen niet via de app? Zou je de app is kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Wellicht kun je daarna wel inloggen. Kan je mij een terugkoppeling geven of dit gewerkt heeft ja of nee?  

@Tommie, dank voor je reactie.

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd

Ik heb ook al een nieuw wachtwoord aangevraagd etc

Ik zie via de browser mijn abo's in mijn my tmobile omgeving

Ik kan wel inloggen in de app

Ik zie niet mijn abo's in de app

Ik kan ze ook niet toevoegen omdat er een melding komt van dat gegevens niet overeen komen.

Gisteren heb ik ivm geen glasvezel verbinding een 7 dagen onbeperkt internet op mijn telefoon gekregen. Ik denk dat het daarna begonnen is.

Mvg Patrick

Mobiel abo kan ik niet koppelen omdat die aangeeft dat het al gekoppeld is aan een account. Het lijkt er op dat terwijl ik 1 account heb op mijn email dat er ergens iets is waardoor het lijkt alsof ik er twee heb ofzo

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PatrickSteegh, bedankt voor je duidelijke en snelle reactie.

Als ik het goed begrijp kan je wel via een laptop/desktop inloggen in My T-Mobile en je abonnementen zien alleen in de app niet? Zou je een screenshot kunnen sturen van wat je ziet als je in de app bent?

Hey @PatrickSteegh, bedankt voor je duidelijke en snelle reactie.

Als ik het goed begrijp kan je wel via een laptop/desktop inloggen in My T-Mobile en je abonnementen zien alleen in de app niet? Zou je een screenshot kunnen sturen van wat je ziet als je in de app bent?

Yes dat ja. In browser laptop/desktop en mobiel kan ik de abonnementen zien en in de app niet.

screens stuur ik zo

Ik kan ze dus ook niet toevoegen in de app omdat daar word gezegd dat de gegevens niet overeen komen en dat mijn mobiel al in ander account is.

App en browser komen dus niet overeen terwijl het om hetzelfde account gaat met dezelfde inloggegevens.

Gr Patrick

Reputatie 7
Badge +9

@PatrickSteegh er lijkt een bug in de app te zitten. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Ik ben op dit moment alle klanten aan het verzamelen en het aan het doorzetten bij onze specialisten. Het klopt dat je ze niet kan koppelen omdat ze gewoon goed gekoppeld staan aan jouw account.

@PatrickSteegh er lijkt een bug in de app te zitten. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Ik ben op dit moment alle klanten aan het verzamelen en het aan het doorzetten bij onze specialisten. Het klopt dat je ze niet kan koppelen omdat ze gewoon goed gekoppeld staan aan jouw account.

Ahh okay. Igg fijn dat ik niet de enige ben dan. Had het al bij het toevoegen van mijn tmobile thuis abo. Toen is het via een omweg toch gelukt om ze beide in de app te krijgen.

Zijn de screens nog nodig dan?

Gr Patrick

Reputatie 7
Badge +9

@PatrickSteegh ik neem je mee in het onderzoek!

Screens zijn verder niet meer nodig, bedankt voor de terugkoppeling. In de browser werkt het op dit moment zoals behoren. Voor nu een work-around. We gaan hier zo snel mogelijk achteraan.

@PatrickSteegh ik neem je mee in het onderzoek!

Screens zijn verder niet meer nodig, bedankt voor de terugkoppeling. In de browser werkt het op dit moment zoals behoren. Voor nu een work-around. We gaan hier zo snel mogelijk achteraan.

Dankjewel.

Ik hoop dat het snel weer werkt.

 

Gr Patrick

@Tommie, goedemorgen.

Kan het met de verificatiecode te doen hebben?
Die staat nu aan...kan ook niet uit. Bij aanmelden op app ging het eerst op telnr. Nu gaat die code sturen naar mijn nr wat al in gebruik is in browser. De app geeft aan dat het dan niet gaat.

Gr Patrick

Hier helaas ook de problemen met de app, kan geen abonnementen meer zien of koppelen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PatrickSteegh, op dit moment weten we niet waar het aan ligt. Ik ga er niet vanuit dat het te maken heeft met de tweestapsverificatie!

 

Hi @Maureen-MiRo, welkom op onze Community. Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, in de webbrowser werkt het wel, ik heb je toegevoegd aan het onderzoek. Ik wens je nog een prettig weekend!

Precies hetzelfde probleem bij mi

Heb hier ook last van

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem als Patrick en de andere mensen in dit draadje

Reputatie 2

Bij mij hetzelfde probleem. Probleem is begonnen paar dagen later nadat m’n nieuwe abonnement is ingegaan. Ik had m’n abonnement verlengd. 

Ook ik heb hier helaas last van

Bij mij hetzelfde probleem.

Hier hetzelfde probleem! Graag mij ook meenemen in het onderzoek (en vooral de oplossing 😉)

Same here! Alle actieve abonnementen zijn verdwenen uit de app. Kunnen ook niet meer toegevoegd worden. Opnieuw installeren helpt niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De technische storing vind nog steeds plaats en onze specialisten zijn druk bezig met een oplossing. Jullie worden allemaal meegenomen in het onderzoek en we verwachten dat het deze week wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!

Je kan in de tussentijd je abonnement en gegevens inzien via de webbrowser.

Hallo,

Ook ik heb sinds donderdag geen inzicht meer in mijn mob & thuis abbonementen in de app, dit alles nadat ik mijn mob abonnement had gewijzigd van 2Gb naar 5Gb.

App verwijderen en opnieuw installeren en inloggen deed niks, in de webbrowser is wel alles zichtbaar.

Bij mij werkt alles weer zoals voorheen. 
dank je wel. 

Heeft even gewerkt maar probleem is weer terug…

Reageer