Ik kan mijn abonnementen niet meer koppelen aan de app

  • 9 August 2023
  • 26 reacties
  • 175 Bekeken

Hoi, sinds gisteren zijn mijn abonnementen weg uit de app. Ik kan ze ook niet meer toevoegen omdat er een melding komt dat de gegevens niet kloppen.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en nog steeds niet.

Ik kan via browser inloggen en dan zie ik mijn gegevens gewoon in my t-mobile. Ook kan ik via de app naar speedtest, dan logt die in en zie ik ook mij abo’s etc

Op een of andere manier koppelt die het niet met de app.

Mvg Patrick

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @PatrickSteegh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inderdaad wel gek, je komt dus wel in My T-Mobile alleen niet via de app? Zou je de app is kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Wellicht kun je daarna wel inloggen. Kan je mij een terugkoppeling geven of dit gewerkt heeft ja of nee?  

Bekijk origineel

26 reacties

Hier werkt het weer.

Dank voor de terugkoppeling.

Reageer