Beantwoord

Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account.

  • 13 October 2022
  • 8 reacties
  • 632 Bekeken

Hallo Allemaal,

Ik probeer mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn account. Echter krijg ik elke keer de volgende melding te zien. "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

 

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 14 October 2022, 10:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Nkay444 goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Ik vermoed dat het nummer nog aan een ander/oud account is gekoppeld, waardoor jij deze melding te zien krijgt. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen omdat er staat dat hij al gekoppeld is aan een ander account.

Reputatie 6
Badge +6

Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen omdat er staat dat hij al gekoppeld is aan een ander account.

Hi @Pieterke013L, ik zad je DM voorbijkomen en heb zojuist het telefoonnummer voor je ontkoppeld. Als het goed is, zou het nu wel moeten lukken! 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik krijg mijn telefoon nummer niet gekoppeld aan de app. Kan iemand me helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sanneleenders60 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik erachteraan!

Hallo, ook ik probeer mijn telefoonnummer te koppelen aan mijnodido account maar hij geeft aan dat er al een account bestaat maar dit klopt niet? 

Hi, ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen. Krijg de foutmelding dat mijn telefoonnummer niet bestaat, wat onzin is aangezien ik een mail heb dat er een factuur klaar zou moeten staan op Odido. Chatbot werkt voor geen meter, graag hulp.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer