Beantwoord

Internet Abonnement koppelen aan mobiel abonnement lukt niet

  • 3 May 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Dag, 

Als ik in Mijn Odidio mijn nieuwe glasvezel abonnement wil toevoegen aan mijn mobiel abonnement, krijg ik steeds de foutmelding “adres klopt niet” “het opgegeven adres komt niet voor in onze systemen”. Maar het adres is wel juist.

Het vreemde is dat het krantenvoordeel wél ingesteld is voor mobiel en internet. 

Ik heb hier al telefonisch contact over gehad met een van uw medewerkers, zij hebben in ieder geval het email adres en mijn naam van beide abonnementen gelijk gemaakt. Maar de fout blijft bestaan. Ik zou terug gebeld worden door ‘mobiel’ maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. 

Kunt u mij aub helpen om mijn abonnementen te koppelen?  Nu kan ik mijn factuur namelijk niet inzien van het internet. 

Dank. 

 

 

icon

Beste antwoord door steadiremy 3 May 2024, 11:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Remy, van harte welkom op de Community! Ik zie nu pas dat je ook je eigen topic hierover had gestart. Bedankt voor het bevestigen van je geboortemaand in dit topic. Alles staat inmiddels goed en je abonnementen staan nu op exact dezelfde gegevens. Is het gelukt om je Internet abonnement te kopelen? 😄

Hoi Remy, van harte welkom op de Community! Ik zie nu pas dat je ook je eigen topic hierover had gestart. Bedankt voor het bevestigen van je geboortemaand in dit topic. Alles staat inmiddels goed en je abonnementen staan nu op exact dezelfde gegevens. Is het gelukt om je Internet abonnement te kopelen? 😄

 

Hoi Marciano, ja! het is gelukt! Dank je. 

Reputatie 7
Badge +9

Superfijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 

Reageer