Beantwoord

Internet + TV abonnement staan niet in Mijn Odido

  • 3 May 2024
  • 4 reacties
  • 24 Bekeken

Ik heb recentelijk een nieuw abonnement genomen, met internet+TV erbij in plaats van alleen een mobiel abonnement. De monteur heeft het geïnstalleerd, alleen ik kan in mijnodido alleen mijn oude mobiele abonnement terugvinden, dus ik kan in mijnodido niet mijn inloggegevens van de TV vinden.

 

Kan het zijn dat ik mijn oude abonnement niet goed heb opgezegd of heeft dit een andere reden?

icon

Beste antwoord door Wegsmijtaccount 7 May 2024, 21:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag, welkom op de Community! Tof dat je naast je mobiele abonnement nu ook Internet + TV hebt. Ik zie inderdaad een heel oud account in de weg staan. Deze heb ik direct verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukke om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en beide abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Ik heb een nieuwe account aangemaakt en beide abonnement toegevoegd. Ik zie ze alleen nog geen abonnementen die ik kan beheren.

Goedemiddag, welkom op de Community! Tof dat je naast je mobiele abonnement nu ook Internet + TV hebt. Ik zie inderdaad een heel oud account in de weg staan. Deze heb ik direct verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukke om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en beide abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Ik kan ze inmiddels zien. Probleem is opgelost.

Dankejwel!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, superfijn dat het inmiddels helemaal is gelukt. Graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten! 🙌🏻

Reageer