kan geen abonnement toevoegen

  • 28 November 2023
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik heb een account maar kan nergens mijn gegevens zien. Ik wil mijn verbuik en facturen kunnen bekijken. Als ik klik op abonnement toevoegen, dan krijg ik een smsje met een code erin, en zodra ik die code invul krijg ik een foutmelding. Ook steeds de melding "pagina zit op slot" 

Heb het nu al 20 keer geprobeerd en al m'n gegevens kloppen gewoon.


3 reacties

Ik heb hetzelfde. Onlangs contact met klantenservice - toen verscheen m’n abonnement magisch nadat ik wel een foutmelding had gekregen. Log net na 2 weken opnieuw in en mijn abonnement is weer verdwenen..

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Isabellaredlich,

 

Welkom op de Odido Community! Ik kan mij voorstellen dat je wel gewoon je verbruik en facturen in wilt kunnen zien via Mijn Odido. Ik kijk graag met je mee of ik een oorzaak kan vinden waarom je abonnement niet te koppelen valt. Zou je mij middels een privébericht je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN op kunnen sturen? Dan kijk ik met alle liefde met je mee. 

Reputatie 6
Badge +3

Super dat je mij zo snel een privébericht kon sturen, @Isabellaredlich!

Ik heb zojuist wat dingen aangepast in het systeem, zou jij over een half uurtje opnieuw willen proberen om het account te koppelen in Mijn Odido? Dan moet het werken! Laat je mij de uitkomst weten? 😊

Reageer