Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen aan mijn account

  • 21 August 2023
  • 40 reacties
  • 1276 Bekeken

Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten welke op 01-09-2023 in zal gaan. Echter krijg ik steeds een foutmelding wanneer ik deze wil toevoegen. Zie afbeelding hieronder. Ik krijg de foutmelding nadat ik de vier cijferige bevestigingscode heb ingevoerd. Graag hoor ik hoe ik hier nu mee verder kan zodat ik alvast mijn gegevens in kan zien en eventuele wijzigingen door kan geven.

 

 

icon

Beste antwoord door Hidde Zonder 22 August 2023, 11:32

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hidde Zonder, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je e-mailadres nog gekoppeld was aan een oud mobiel abonnement. Deze heb ik ontkoppeld. Zou je nog een keer je Thuis abonnement willen proberen te koppelen? Lukt het nu? Zo niet, laat het dan weten, dan help ik je graag verder! 

Hey @Hidde Zonder, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je e-mailadres nog gekoppeld was aan een oud mobiel abonnement. Deze heb ik ontkoppeld. Zou je nog een keer je Thuis abonnement willen proberen te koppelen? Lukt het nu? Zo niet, laat het dan weten, dan help ik je graag verder! 

Hoi Tommie, dank voor je reactie, heb het zojuist uitgeprobeerd en het werkt nu inderdaad! Dank voor je hulp 😀

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hidde Zonder, bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben erg blij dat het gewerkt heeft. Ik wens je nog een prettige dag! 

Ik heb het zelfde als de mensen hier boven,

al een paar keer gebeld en opnieuw geprobeerd maar kan nog steeds niet inloggen.

kan iemand hier naar kijken?

 

mvg Tom

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ttdevries, welkom op onze Community!

Ik help je hier heel graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in en privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee. Kan je helemaal niet meer inloggen of kun je wel inloggen maar niet koppelen?  

Ik heb het zelfde als de mensen hier boven,

al een paar keer gebeld en opnieuw geprobeerd maar kan nog steeds niet inloggen.

kan iemand hier naar kijken?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jan Scholten, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido. Alvast bedankt.

Hoi @Jan Scholten, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido. Alvast bedankt.

ook ik heb het zelfde. kan niks over mijn account vinden en koppelen gaat ook niet. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @n7n, ik wil voor jou graag aan de slag gaan om ervoor te zorgen dat je kan inloggen in jouw Mijn Odido account. Ik kan alleen ook op jouw e-mailadres geen abonnement vinden. Als jij ook jouw klantnummer wil toevoegen aan jouw profiel, en ons dit wil laten weten zodra je dit hebt gedaan dan kunnen we hiermee aan de slag gaan voor je! 

Hi @n7n, ik wil voor jou graag aan de slag gaan om ervoor te zorgen dat je kan inloggen in jouw Mijn Odido account. Ik kan alleen ook op jouw e-mailadres geen abonnement vinden. Als jij ook jouw klantnummer wil toevoegen aan jouw profiel, en ons dit wil laten weten zodra je dit hebt gedaan dan kunnen we hiermee aan de slag gaan voor je! 

ik kan nergens een klant nummer vinden wel 
Ordernummer: XXXX
Factuurnummer: 3XXXX
XXXX

unlimited abbo van tele2

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

@n7n Als ik het goed begrijp, heb jij een Tele2 abonnement en wil je deze toevoegen aan je Mijn Odido account, klopt dit? Ik denk dat je dan het beste een ander e-mailadres kunt gebruiken om een nieuw account te registreren.

@n7n Als ik het goed begrijp, heb jij een Tele2 abonnement en wil je deze toevoegen aan je Mijn Odido account, klopt dit? Ik denk dat je dan het beste een ander e-mailadres kunt gebruiken om een nieuw account te registreren.

als het goed is, is dat al overgezet. ik kan gewoon inloggen, dan wil ik een abonnement toevoegen, dan krijg ik dit bericht 

 

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

ik kan nergens iets vinden over ontkoppen?

@n7n Als ik het goed begrijp, heb jij een Tele2 abonnement en wil je deze toevoegen aan je Mijn Odido account, klopt dit? Ik denk dat je dan het beste een ander e-mailadres kunt gebruiken om een nieuw account te registreren.

als het goed is, is dat al overgezet. ik kan gewoon inloggen, dan wil ik een abonnement toevoegen, dan krijg ik dit bericht 

 

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

ik kan nergens iets vinden over ontkoppen?
verlengen werkt nu ook nog niet,.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @n7n, ik help je hier graag mee. Alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Als je nog een ander abonnement hebt lopen zou je dan ook je mobiele telefoon nummer(s) kunnen meesturen? Dan kan ik alles in 1x voor je bekijken. Alvast bedankt.

Hey @n7n, ik help je hier graag mee. Alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Als je nog een ander abonnement hebt lopen zou je dan ook je mobiele telefoon nummer(s) kunnen meesturen? Dan kan ik alles in 1x voor je bekijken. Alvast bedankt.

gedaan, bedankt 

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ook ik kan geen abonnement toevoegen en ook ik krijg dezelfde melding. Probeer het nu al een aantal weken en kom er telefonisch ook niet uit. Er wordt iedere keer aangeven om het te blijven proberen.

Kunnen jullie hier mij aub ook mee helpen?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @John van Geene, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Het eerste wat mij opvalt is dat je geen Odido mobiel abonnement meer hebt maar een Ben® abonnement. Deze kun je niet koppelen aan een Odido abonnement. Wel zag ik dat je oude Odido mobiele abonnement nog gekoppeld was aan Mijn Odido. Deze heb ik nu losgekoppeld. Als je nu inlogt staat er geen abonnement, nu zou je je Internet + TV abonnement moeten kunnen koppelen. Zou je dit voor mij kunnen checken? 

Het is gelukt.Heel erg bedankt.Apart dat je hetze snel hebt opgelost terwijl andere me van het kastje naar de muur sturen. Top…dank je wel

 

Hi,

Hier hetzelfde probleem. Ik heb/had een Tele2 account voor mobiel en een T-Mobile account voor tv+internet. Het lukt niet om die van T-Mobile aan mijn Tele2 account toe te voegen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @chris0251, welkom op onze Community!

Goed dat jij ook hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het eerste wat mij opviel is dat je je mobiele abonnement en Internet + TV aan verschillende e-mailadressen had gekoppeld. Ook stonden je initialen niet goed in mijn systeem. Ik heb dit voor je aangepast en beide abonnementen ontkoppeld. Als je nu met het gewenste e-mailadres inlogt zie je geen abonnementen gekoppeld staan. Als het goed is moet je nu beide abonnementen hier kunnen koppelen. Wil je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Hi @Tommie van Odido bedankt! En super, thnx voor de snelle oplossing. Heel fijn dat het zo wel lukt! Mijn T-Mobile account hing idd aan een ander mailadres, maar heb ze nu samengevoegd. Dankje!

Reputatie 7
Badge +9

@chris0251 superfijn om te horen dat het gelukt is! Als er in de toekomst nog iets is, wees dan geen vreemde. Trek gerust aan de bel.

Beste,

 

hier hetzelfde probleem. Heb thuis en mobiel. Ik zie thuis wel maar bij mobiel of foutmelding of gekoppeld melding. Chatbot werkt voor geen meter helaas. Helpdesk  na 45 min zegt hij nog steeds vel later terug erg druk. 
had tmobile thuis en tele2 mobiel. 
ik kan nu helemaal niets meer zien tele2 app werkt ook niet meer. Met spoed hulp aub.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dekker_123, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb je abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnement staan. Lukt het nu om beide abonnementen te koppelen in Mijn Odido?

 

 

 

Hallo,

Ik probeer mijn internet abonnement toe te voegen aan mijn account.
Echter krijg ik na het invoeren van de gevraagde gegevens de melding “Te veel records gevonden voor de verstrekte details”.

Hoe kan ik nu mijn abonnement toevoegen?

Reageer