Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen aan mijn account

  • 21 August 2023
  • 40 reacties
  • 1276 Bekeken

Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten welke op 01-09-2023 in zal gaan. Echter krijg ik steeds een foutmelding wanneer ik deze wil toevoegen. Zie afbeelding hieronder. Ik krijg de foutmelding nadat ik de vier cijferige bevestigingscode heb ingevoerd. Graag hoor ik hoe ik hier nu mee verder kan zodat ik alvast mijn gegevens in kan zien en eventuele wijzigingen door kan geven.

 

 

icon

Beste antwoord door Hidde Zonder 22 August 2023, 11:32

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RemcovdB, welkom op onze Community!

Deze melding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer in te vullen. Dan kun je je abonnement koppelen en als dat gelukt is kun je zelf je rekeningnummer weer veranderen. Het enige wat ik van jou nodig heb is een ander actief rekeningnummer. Zou je mij die kunnen sturen in een privébericht? Dan ga ik het voor je oplossen!

Ik heb het zelfde probleem.. kan helemaal niks. Zou u mij ook kunnen helpen???

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Fabiennemulder, daar wil ik je absoluut mee helpen, goed dat je jezelf hier meldt! Ik zag dat het email adres van je nieuwe abonnement eindigde met .comm in plaats van .com. Ik heb dit meteen voor je aangepast en ik verwacht dat je direct een koppeling kan maken via abonnement toevoegen.

Daarom wens ik je alvast heel veel plezier toe met je Mijn Odido account! 😄

Hier hetzelfde probleem. Account is recent ontkoppeld geworden omdat ik mijn mobiel abonnement niet kon toevoegen aan het zelfde account als internet+tv. Nu kan ik geen enkel abonnement meer toevoegen aan mijnodido. Zelfde foutmelding als in topic ook genoemd wordt. 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @smeetsmartijn, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er op dit moment twee abonnementen zijn gekoppeld in jouw Mijn Odido account. Het gaat hier om een mobiel abonnement en een Internet abonnement. Zijn dit ook de accounts die gekoppeld moeten zijn aan het account of probeer je nog een abonnement toe te voegen? 

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem - kan het abonnement niet toevoegen aan mijn account:

Kan iemand mij helpen?

 

Bedankt

Reputatie 5
Badge +4

Hi @mstruik, ik zie dat er op dit moment verschillende abonnementen gekoppeld zijn aan jouw Mijn Odido account. Wil je hier nog een mobiel abonnement aan toevoegen of gaat het om een abonnement voor Internet en TV? 

Hi @Nora van Odido nog een mobiel abonnement graag. Gr Mark

Reputatie 7
Badge +16

@mstruik Helemaal goed, we gaan je helpen! @Marciano van Odido Kun jij hierbij helpen? Wij hebben de mogelijkheid niet om een mobiel abonnement toe te voegen als ik het zo snel zie. Thanks! 😊

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @mstruik, ik help je graag verder om je mobiele abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ik heb direct gekeken en ik zie meerdere 06-nummers en accounts staan op je e-mailadres. Om je abonnement te kunnen koppelen, moeten de oude accounts eerst allemaal verwijderd worden. Stuur je mij een privébericht met (voor alle mobiele abonnementen die je hebt) je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 😄

Beste,

ik heb hetzelfde probleem ik probeer mijn nieuwe tweede bestaande mobiel abonnement te koppelen aan mijn odido account aan oudere (T-mobile) account.

Ik heb voor de nieuwe abonnement een ander accountant aangemaakt om de esim te activeren, maar ik wil eigenlijk liefst alle odido abo’s in een account. Kan iemand mij aub hiermee helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @FC891, ik help je hier graag bij! Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hoe kan ik mijn Odido Data-only abonnement aan mijn Odido account koppelen? Telkens krijg ik de melding dat Odido een code per SMS heeft gestuurd, maar die kan ik niet op een data-only abonnement ontvangen. Bovendien kan ik in de tablet (iPad) waarvoor deze sim kaart bedoeld is geen SMS ontvangen. Heb deze vraag al op meerdere plaatsen gesteld maar nog geen oplossing ontvangen.

Goedemiddag,

ik heb al een aantal maanden hetzelfde probleem. Heb een paar keer gebeld en zou worden teruggebeld, maar dat is nog niet gebeurd.

Ik wil mijn Odido Thuis toevoegen in de app. Mijn foutmelding is: ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’. Graag zou ik dit opgelost zien. Nu kan ik mijn facturen niet inkijken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @rosannedr, heb je naast je Thuis abonnement ook een mobiel abonnement? Controleer dan eerst of alle abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum), anders is het niet mogelijk om de abonnementen te koppelen. Staan ze niet op dezelfde naam? Dan moet er eerst een contractovername plaatsvinden.

Staan ze wel op dezelfde naam? Stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens:

  • Thuis: Klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN

Dan duik ik er graag voor je in! 😄

Reageer