Beantwoord

Kan internet+tv en mobiel abbonnement niet koppelen aan Mijn Odido account

  • 26 January 2024
  • 10 reacties
  • 136 Bekeken

Zowel via app als browser niet mogelijk.

 

Foutmelding bij Mobiel:

 

Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.

 

Foutmelding bij Internet + TV

 

 

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 29 January 2024, 17:05

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, leuk dat je zowel een mobiel als thuis-abonnement bij ons hebt! Probeer je deze abonnementen toe te voegen aan een Mijn Odido-account waar al 1 mobiel nummer aan gekoppeld staat? Een nummer dat eindigt op 03? Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud internet-abonnement gekoppeld stond aan je account. Deze heb ik zojuist losgekoppeld. Het toevoegen van je internet + tv zou nu moeten lukken!

Ik zie nog een tweede nummer (met 17 op het eind) op je adres. Deze stond nog gekoppeld aan een heel oud account. Deze heb ik zojuist ook verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het straks lukken om beide abonnementen toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Nee ik heb geen abbonnementen in mijn odido, ik heb nog hetzelfde resultaat als eerst.

Het nummer van *03 is van mn ex en daar staat mijn e-mail adres nog aan gekoppeld. Mijn nummer is *17 en een recent afgesloten internetabonnement(november 23)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, duidelijk! Zal ik het Mijn Odido-account met e-mailadres l***n@gmail.com (dat nu gekoppeld staat aan het nummer van je ex) verwijderen? Dan kan je met je jouw e-mailadres binnen een uurtje een nieuw Mijn Odido-account aanmaken en je eigen mobiele abonnement (07) en internet + tv abonnement koppelen. Laat het me maar weten, dan ga ik aan de slag! 

Lijkt mij een goed voorstel.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, ik heb het account losgekoppeld. Je kan over een half uur een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren om vervolgens je abonnementen te koppelen! Laat je het me weten of het is gelukt?

Bedankt voor de inspanning, maar het staat nu juist verkeerd.

zou als volgt moeten

Klant 1 ex

 l***n@gmail.com

Internet met postcode *BK

Nummer *03

Klant 2 ondergetekende

e-mail gekoppeld aan dit acocunt

Nummer *17

Internet met postcode *ND

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, kan je me iets meer informatie geven over wat er precies verkeerd staat? Toen ik je account had verwijderd was deze leeg. Als ik nu inlog op je Mijn Odido-account zie ik dat je (opnieuw) alle 4 de abonnementen hebt gekoppeld. Deze staan inderdaad allemaal op jouw e-mailadres. Deze kan je wijzigen in Mijn Odido. Ga hiervoor naar het desbetreffende abonnement > Persoonlijke gegevens > E-mailadres wijzigen. Het abonnement van je ex kan je vanuit daar op een ander e-maildres zetten. Gaat het zo lukken?

Alle abonnementen stonden onder mijn e-mail adres met de naam van mn ex, terwijl ik zelf niks toevoegd heb.

Verder kan ik nu mijn eigen vaste abbo niet toevoegen, rekeningnummer zou niet bekend zijn.

Heb de rekeningnummers hieronder bij gezet. Zo moet het staan

 

Klant 1 ex

 l***n@gmail.com

Internet met postcode *BK

Nummer *03

Rek Nnr *24458

Klant 2 ondergetekende

e-mail gekoppeld aan dit acocunt

Nummer *17

Internet met postcode *ND

Rek nr *54152

Nu heb ik inmiddels de juiste abonnementen onder mijn e-mail adres, alleen nog onder naam van mijn ex. Een detail, maar hoe wijzig ik dit? In eerder stadium al kopie paspoort opgestuurd om contract over te zetten van naam

Reputatie 7
Badge +9

Hi T, fijn dat je abonnementen nu onder jouw e-mailadres staan. Waar heb je een kopie van je paspoort naartoe gestuurd? Contractovername moet via Contractovername | Odido. Volgens mij heb je het niet via deze pagina gedaan, klopt dat? Ik zie namelijk geen aanvraag op jouw nummer staan. Goed om te weten: Op dit moment is contractovername vertraagd, dus het gaat iets langzamer dan normaal. Laat je het me weten of het via dit formulier lukt?

Reageer