Beantwoord

Kan mobiel abbonement niet koppelen naar mijn Odido account

  • 7 November 2023
  • 12 reacties
  • 311 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Ik heb nu alleen Internet en TV en wil mijn mobiel abbonnement kunnen zien. Hij zegt dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander Odido account, maar ik gebruik dezelfde email. Ik kan ook niet meer in mijn Tele2 account om het nummer eerst te ontkoppellen en weer te koppellen naar mijn Odido account. Kan iemand mij hierbij helpen? 

icon

Beste antwoord door NinaZon 21 November 2023, 13:25

Bekijk origineel

12 reacties

Kan iemand mij helpen??? Alleen Internet en TV zijn dus zichtbaar in de app, maar niet mijn mobiel abonnement, terwijl die gewoon wel doorloopt, betaald wordt en op dezelfde email moet staan.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nina, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als mobiel abonnement bij ons hebt. Ik ga je helpen om deze te koppelen aan Mijn Odido. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je klantnummer van Thuis en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan ga ik voor je aan de slag en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😁

@Marciano van Odido ik heb precies hetzelfde probleem. Kan je mij ook helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @elisekonings 

Staan de abonnementen well op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

@Marciano van Odido @Hajar van Odido 

Zou 1 van jullie aub op mijn privébericht kunnen reageren? Ik moet spoedig bij mijn mobiel abbonnement kunnen. 🙏

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nina, ik heb net op je gereageerd! 😄

Hoi! Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik krijg mijn mobiel abonnement niet gekoppeld. Kan je mij helpen?

Hoi Nina, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als mobiel abonnement bij ons hebt. Ik ga je helpen om deze te koppelen aan Mijn Odido. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je klantnummer van Thuis en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan ga ik voor je aan de slag en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😁

 

Alles is opgelost! Mijn voorletters kwamen niet helemaal overeen met mijn Tele2 account, dus Marciano heeft geholpen mijn oude accounts te verwijderen. Ik heb nu een nieuwe kunnen aanmaken waar ik beide abonnementen aan heb kunnen toevoegen. 😁 

Reputatie 7
Badge +9

Ook hier; super bedankt voor de terugkoppeling, Nina! 😁

Reputatie 7
Badge +9

Hi @winniejanssen, stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je klantnummer van Thuis (als je een Thuis-abonnement hebt) en het e-mailadres waarmee je wil inloggen? Dan help ik je graag verder! 😄

Hey, ik ervaar ook hetzelfde probleem. Kan mijn abbonement niet koppelen aan mijn nieuwe odido account, terwijl deze wel is aangemaakt met hetzelfde emailadres als toen bij tele2

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @JeevanH, stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je klantnummer van Thuis en het e-mailadres waarmee je wil inloggen? Dan duik er voor je in!

Reageer