Kan mobiel abonnement niet toevoegen aan My T-Mobile

  • 12 July 2023
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Hallo,

Wanneer ik mijn prepaid abonnement wil toevoegen aan My T-Mobile krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is. Vreemd, want het betreft geen zakelijk abonnement en het staat op dezelfde naam geregistreerd. Hoe dit op te lossen? Kan het nu ook niet koppelen aan de app.

 

Mvg, Jochem


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi! Zou je hier eens de foutmelding of eventueel een screenshot met de melding kunnen plaatsen?
 

Hoi!

Ik krijg deze melding:

Groet, Jochem

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jochem, bedankt voor je screenshot en goed om te lezen dat je je abonnementen onder één account wil koppelen - altijd handig! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog geen My T-Mobile account bestaat voor jouw 06-nummer, als het gaat om het nummer met 83 op het eind. Je kunt via deze pagina eerst een account aanmaken. Als je ook een account hebt voor je tweede nummer, dan kun je ze daarna koppelen.

Laat je het ons weten of het is gelukt? Als ik nog iets voor je kan checken voor je andere nummer, stuur hem dan gerust via een privébericht naar me toe. Ik zie je reactie graag tegemoet!

Hallo,

Het maken van een nieuw account gaat op basis van mailadres, op mijn mailadres heb ik al een account. Ik krijg deze melding als ik het alsnog probeer:

Hoe kan ik dan eerst een My T-Mobile account aanmaken voor mijn telefoonnummer?

Voor de duidelijkheid, ik heb geen 2e nummer om te koppelen. Ik heb wel een bestaand account voor mijn internet abonnement.

Groet, Jochem

Reputatie 6
Badge +6

Hallo,

Het maken van een nieuw account gaat op basis van mailadres, op mijn mailadres heb ik al een account. Ik krijg deze melding als ik het alsnog probeer:

Hoe kan ik dan eerst een My T-Mobile account aanmaken voor mijn telefoonnummer?

Voor de duidelijkheid, ik heb geen 2e nummer om te koppelen. Ik heb wel een bestaand account voor mijn internet abonnement.

Groet, Jochem

 

Hi @JochemT, staat het e-mailadres toevallig gekoppeld aan een ander My T-Mobile account voor mobiel, naast je My T-Mobile account voor Thuis? Kun je mij een privéberichtje sturen met je e-mailadres, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer