Beantwoord

Kan niet inloggen

  • 25 March 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Al een aantal keer heb ik contact met jullie gehad via de telefoon, er is zelfs een case aangemaakt bij jullie technisch dienst. Helaas blijft het stil. 

 

Het probleem is alsvolgt:

- Ik kan niet inloggen in de My Odido app.

- Ik kan geen nieuw account aanmaken, want er zou al een account bestaan met mijn emailadres.

- Ik kan geen wachtwoord opvragen, want het emailadres is al in gebruik.

 

Kortom: Met mijn emailadres kan ik onder geen enkele omstandigheid inloggen op jullie omgeving.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 26 March 2024, 12:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hatmgdan, van harte welkom op de Community! Ik heb de case direct opgezocht en hieruit bleek dat er nog helemaal geen Mijn Odido-account bestond. Ik zie nu dat er (inmiddels) wel een account bestaat op e-mailadres g***m@hotmail.com, maar dat er geen abonnement aan gekoppeld staat. Probeer nog eens om in te loggen via de website i.p.v. de app of je wachtwoord op te vragen. Wat gebeurd er precies als je dit doet? 😄

Dank voor je reactie. Ik krijg de onderstaande melding:

 

Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer je het nog een keer?

 

En als ik mijn wachtwoord op wil vragen krijgen ik de onderstaande melding. Ik krijg geen wachtwoord met een reset-link, ook niet in de spamfolder:

 

Het kan tot 15 minuten duren voordat de e-mail binnenkomt. Na die tijd nog steeds niks? Mogelijk herkennen we je e-mailadres niet. Je krijgt alleen een bericht als je e-mailadres gekoppeld is aan het Odido account. Heb je je e-mailadres goed? Kijk dan even bij je ongewenste berichten. Of probeer het nog een keer.

 

En als ik dan een nieuw account wil aanmaken op het e-mailadres dat jij in je post noemt krijg ik de onderstaande melding.

 

Er is al een Mijn Odido account met dit e-mailadres. Heb je een nieuw abonnement, dan log je in op het account dat je al hebt en voeg je daar het abonnement toe. Of verander het e-mailadres van je andere account, zodat dit e-mailadres vrijkomt. Wil je een Odido Business account aanmaken? Gebruik dan een ander e-mailadres dan voor je persoonlijke account.
Reputatie 7
Badge +9

Hi Hatmgdan, bedankt voor het controleren! Er gaat ergens iets niet goed met een account, maar ik kan het zelf niet oplossen. Ik heb daarom een case doorgezet naar IT. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 dagen, maar ik gok dat ze er wel iets eerder aan toekomen. Stuur me daarom volgende week even een berichtje, dan kijk ik graag of ze het hebben kunnen oplossen! 😄

Gaat om case 69928031. 

Reageer