Beantwoord

Kan niet inloggen met tweestapsverificatie

  • 26 September 2023
  • 6 reacties
  • 200 Bekeken

Bij het aanmaken van het ‘Mijn Odido’ account heb ik met succes tweestapsverificatie kunnen instellen. Ik gebruik de 2fa functie van de standaard wachtwoordmanager op ios. Als ik echter probeer in te loggen krijg ik bij het invullen van de code de melding: ‘De code is onjuist, probeer het nog een keer.’. Ook heb ik nooit iets van backup codes ontvangen.

Is er een optie om de tweestapsverificatie opnieuw in te stellen of uit te zetten? Zo niet: dan hoor ik graag de stappen die ik kan ondernemen zodat ik weer in kan loggen.

icon

Beste antwoord door Thomas Verweij 26 October 2023, 16:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thomas Verweij 

Ik kan je daar zeker bij helpen. Ik kan je 2fa uitzetten en dan kun je hem opnieuw instellen via Mijn Odido. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 

Hi @Thomas Verweij 

Ik kan je daar zeker bij helpen. Ik kan je 2fa uitzetten en dan kun je hem opnieuw instellen via Mijn Odido. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 

Ik heb je een bericht gestuurd

Het is inmiddels weer een maand later en het probleem is nog steeds niet opgelost. @Hajar van Odido heeft niet meer gereageerd op mijn privébericht. Ook telefonisch nog pogingen gedaan bij de klantenservice: ik zou worden teruggebeld door de technische afdeling, maar daar heb ik niets meer van gehoord. Als ik niet geholpen word zit er voor mij niks anders op dan overstappen naar een provider die klantenservice wel op orde heeft.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Thomas Verweij ,

Dit is niet gegaan zoals we het hier gewend zijn. ik heb dit onder de aandacht van de moderators gebracht, zij zullen hier vanzelf reageren.😉

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Thomas, niet leuk dat het nog niet is opgelost! Ik denk dat jouw bericht haar in de drukte is ontglipt. Hajar is vandaag afwezig, dus stuur mij even een privébericht met de gevraagde gegevens. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Hoi Thomas, niet leuk dat het nog niet is opgelost! Ik denk dat jouw bericht haar in de drukte is ontglipt. Hajar is vandaag afwezig, dus stuur mij even een privébericht met de gevraagde gegevens. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

 

Met de hulp van Marciano is mijn probleem eindelijk opgelost. Dank!

Reageer