Beantwoord

Kan niet inloggen op de app & site

  • 22 September 2023
  • 9 reacties
  • 416 Bekeken

Hoi, ik kwam er dus achter dat Tele2 over was genomen.
nu installeer ik de Odido app, kan ik inloggen op m’n account maar krijg ik een 2stap verificatie ervoor.
ik heb dit nooit aangezet dus ik zou ook niet weten wat ik hier moet invullen.
ik heb ook nooit backup codes gekregen(niet dat ik weet).
zou je mij kunnen helpen m’n account open te krijgen

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 22 September 2023, 09:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GielVreeman 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee! Ik kan dan 2fa uitzetten, maar voor je eigen veiligheid adviseren we wel om het opnieuw in te stellen. Je kan er meer over lezen in dit topic

Wat is nu de oplossing, is het überhaupt opgelost?

Ik zou ook graag een oplossing willen!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lorrenzo 

We ervaren momenteel problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Ervaar je dit met de app of ook de webversie? Zou je ook een andere browser kunnen proberen? 

Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 

Goedenavond @Hajar van Odido 

ik heb u een Privebericht gestuurd met mijn gegeven.

fijne avond 

We zijn nu 10 dagen verder en het probleem is nog steeds niet opgelost….

Hoe zit het met mijn case??

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GielVreeman 

Ik zie dat je case nog in behandeling is bij de technische afdeling. Excuses dat het zo lang duurt dat komt door de drukte die we momenteel ervaren. Ik verwacht dat ze je snel van een terugkoppeling voorzien. 

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Bedankt voor de hulp……

het is opgelost door zelf maar door te bellen👍

Ik heb het zelfde probleem,wil ik inloggen in my odido app tweestapsverificatie wordt er gevraagd nooit gehad of aangezet .

Wacht al maanden op een oplossing.

Ik wacht tot mijn contract afloop en verhuis naar een ander ,want wachten op een oplossing..........

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sebregts, ik heb net op je gereageerd in een ander topic. Bekijk mijn antwoord daar en dan gaan we dit oplossen! Tweestapsverificatie gegevens kwijt | Odido community

Reageer