Beantwoord

Kan niet koppelen omdat de voorletters niet goed zijn

  • 22 March 2024
  • 7 reacties
  • 33 Bekeken

Kan mijn nieuwe mobiel abonnement niet koppelen in de app 

Ik zie dat de voorletters niet gelijk zijn

Kan dat aangepast worden 

icon

Beste antwoord door Bert Wieken 25 March 2024, 18:32

Bekijk origineel

7 reacties

Aanvullend

Die van thuis internet staat verkeert 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Bert Wieken, welkom op onze Community, ik help je hier graag mee verder! Ik zie dat bij je Internet + TV abonnement de voorletter M. vermeld staat. Op je e-mailadres kom ik twee telefoonnummers tegen. De één eindigt op ****4672 (deze heeft als voorletter H) en de ander eindigt op ****7977 (deze heeft als voorletter C). Vanuit welk nummer probeer je je internet + TV abonnement toe te voegen en naar welk letter kan ik dit voor je aanpassen? Ik verneem het graag! 

Bij tv abonnement de letter M ??

Ik zie in de app Bert staan

Maar moet dus H zijn

En daar wil ik mobiel ****4672 aan koppelen 

Groetjes Bert

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bert, yep, op 15 maart is er contact geweest en toen heeft 1 van mijn collega's de voorletter gewijzigd naar M. Wat er verder besproken is, kan ik niet zien. Ik heb je voorletter in ieder geval gewijzigd naar H. Je gegevens tussen mobiel en TV komen nu overeen. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hi Bert, yep, op 15 maart is er contact geweest en toen heeft 1 van mijn collega's de voorletter gewijzigd naar M. Wat er verder besproken is, kan ik niet zien. Ik heb je voorletter in ieder geval gewijzigd naar H. Je gegevens tussen mobiel en TV komen nu overeen. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

 

Het is gelukt, het koppelen

Dank je wel, 

In de vorige bericht wordt vermeld:

Op je e-mailadres kom ik twee telefoonnummers tegen. De één eindigt op ****4672 (deze heeft als voorletter H) en de ander eindigt op ****7977 (deze heeft als voorletter C).

Maar nr ****7977 hoort bij een ander mailadres, gelijk aan mijn mailadres, alleen begint het met colin, hoe zit dat dan 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Bert, fijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! Wat Pharwin bedoelt is dat hij op dit andere nummer uitkomt, omdat deze op hetzelfde adres staat. We kijken altijd even verder, om je zo volledig mogelijk te helpen. Geen zorgen, het abonnement van Colin staat inderdaad op zijn eigen e-mailadres! 😄

Top 

Nogmaals dank 

Reageer