Beantwoord

Kan Odido account niet koppelen

  • 19 March 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Ik heb een Internet + TV abonnement in oplevering. Mijn vrouw heeft een Odido mobiel abonnement. Ik probeer dit te koppelen maar krijg de melding dat dit niet lukt. Blijkbaar gaat dit niet omdat de namen anders zijn.

Echter ik lees bij klantvoordeel ‘Heb je meerdere abonnementen van Odido op hetzelfde adres? Dan krijg je met Klantvoordeel elke maand extra korting.‘
Er staat hier niets over dat deze abonnementen op dezelfde naam moeten staan. Alleen dat ze op hetzelfde adres moeten staan en uiteraard wonen mijn vrouw en ik in hetzelfde huis.

Is koppelen alleen mogelijk als de abonnementen op dezelfde naam staan?

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 19 March 2024, 12:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Area, gaaf dat jullie zowel met Internet + TV als met mobiel bij ons zitten! Klantvoordeel en abonnementen koppelen in Mijn Odido zijn 2 aparte dingen:

Over Klantvoordeel

Jullie kunnen je aanmelden voor Klantvoordeel, omdat er twee abonnementen op 1 adres staan. Aanmelden kan in Mijn Odido (op dit moment moet dit dus apart aangemeld worden). Meer hierover lees je op Klantvoordeel: veel korting & veel extra's! | Odido

 

Abonnementen koppelen in 1 Mijn Odido-account

Om beide abonnementen te koppelen in 1 Mijn Odido account moeten de gegevens wel exact overeenkomen: voorletters, achternaam, geboortedatum en uiteraard het adres. Als Internet + TV op jouw naam staat, en het mobiele abonnement van je vrouw op haar naam, dan kunnen jullie beide abonnementen apart inzien via een eigen Mijn Odido-account. Wil je ze toch liever in 1 account hebben? Dan moet 1 van de abonnementen overgezet worden op naam van de ander. Dit kan via contractovername. Wil je bijvoorbeeld het mobiele abonnement van je vrouw op jouw naam zetten? Dan kan dat via deze pagina: Contractovername | Odido

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor jullie klaar! 😄

Reageer