Kan telefoonabonnement niet toevoegen aan Internet+TV Account

  • 4 November 2023
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Hoi, 

Wij zijn thuis laatst overgestapt naar Odido (internet+TV en ook mobiel). Maar nu kan ik deze abonnementen niet toevoegen aan hetzelfde account. Dan krijg ik de melding dat ik het later nog eens moet proberen (maar dit lukt nu al meerdere dagen niet). Ik had eerst 2 losse accounts maar wil het liefst alles in 1 account zien. Kan iemand mij hier mee helpen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KevinVe 

Ik denk graag met je mee! Staan de abonnementen die je probeert te koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, je Thuis klantnummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer