Beantwoord

Koppel problemen

  • 13 November 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

IK heb een abonnement bij het oude T-mobile. Voor mijn dochter heb ik een prepaid kaart gekocht en geïnstalleerd. Nu wou ik haar nummer aan mijn nummer koppelen, maar toen kreeg ik te lezen dat dat nummer al gekoppeld was en dat ik het eerst moest ontkoppelen. Toen ik uit ging zoeken hoe dat moest heb ik per ongeluk het account verwijderd, en nu kom ik er niet meer in en ik kan nog steeds niet het nummer koppelen aan mijn account. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 14 November 2023, 09:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Guinnvere 

Je kan haar nummer alleen koppelen op je eigen account als de 2 accounts op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Helaas lukt het me niet meer om in te loggen op haar telefoon. Ik dacht dat ik daar ingelogd stond onder mijn eigen naam, maar als ik met mijn gegevens inlog, dan krijg ik mijn eigen abonnementsgegevens te zien en niet die van haar prepaid kaart.. Dus nu weet ik niet meer hoe ik haar prepaid kaart kan verhogen ook.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Guinnvere 

Je moet een apart account aanmaken met een ander e-mailadres en haar nummer koppelen. Dan zul je haar PrePaid gegevens terugzien. Op deze pagina kun je een account aanmaken. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer