Beantwoord

Koppelen

  • 6 May 2024
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Ik probeerde mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."

 

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon en daarmee ook een nieuw abonnement, vanwaar denk ik de verwarring in de app. Ik hoor graag wat ik kan doen om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 7 May 2024, 09:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Werner, van harte welkom op de Community en gaaf dat je net een nieuw abonnement met toestel hebt! Ik zie 2 mobiele abonnementen op je adres staan. Met**49 en **01 op het eind. Probeer je Internet + TV aan een van deze abonnementen te koppelen? Deze staan inderdaad allebei al aan een ander Mijn Odido-account, maar kunnen ook niet gekoppeld worden. De voorletters komen niet overeen en de achternaam is ook niet exact hetzelfde. Om deze abonnementen te koppelen zullen deze gegevens overeen moeten komen.

Gaat het om een ander 06-nummer? Zet hem dan even in je profiel onder klantnummer of stuur deze dan even via een privébericht naar me. Dan controleer ik deze ook gelijk. Laat het me maar weten! 😄

Reageer