Beantwoord

Koppelen abbonement aan account

  • 13 March 2024
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

Ik krijg bij het koppelen van het thuis abonnement welke ik deze week heb afgesloten een foutmelding als ik deze wil koppelen

Ik gebruik hiervoor een oud account welke ik eerder had bij gebruik van tele2 mobiel(inmiddels dus niet meer), ik kon namelijk geen compleet nieuw account maken omdat mijn mail hiervoor nog in gebruik was

Kan dit worden opgelost zodat ik mijn abonnement alsnog kan koppelen?

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 14 March 2024, 11:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als je het deze week hebt afgesloten, dan kan het zijn dat eea nog verwerkt moet worden. De aanvraag betekent nog niet dat jouw abonnement al actief is. Daar gaat even overheen. Of doel je dat je abonnement actief is geworden? Dat kan ik niet uit jouw post opmaken. 

Misschien ook handig om de foutmelding bij te voegen. Ook dat draagt bij aan het vinden van de oorzaak.

na invoer van postcode+huisnr en geboortedatum in de app vraagt ie om een bevestigingscode vanuit de mail, als ik deze invoer krijg ik de melding "er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”.

 

ik weet niet of er vanuit mijn vroegere mobiel abonnement waarvan deze account oorspronkelijk was nog adres gegevens staan? als dit zo is komen deze niet overeen met mijn  huidige adres wellicht zorgt dit voor een conflict in gegevens?

 

Abonnement is nog niet actief, ik heb te maken met een opzegtermijn vanuit mijn huidige provider dus deze gaat pas over een maand in. maar ik zou daarvoor toch via de app moeten kunnen raadplegen wat ik heb afgesloten?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Niickter89, geen zorgen! Je kunt inderdaad via de app raadplegen over het abonnement dat je hebt afgesloten. Echter, zag ik dat je e-mailadres nog gekoppeld stond aan je oude abonnement voor Tele2, vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Het e-mailadres heb ik ontkoppeld en het account ook verwijderd. Begrijp ik het goed dat je met het bestaande e-mailadres alleen een account wilt aanmaken voor je Internet + TV abonnement? Als je nu een nieuw account aanmaakt via onze website, kun je je huidige e-mailadres gebruiken en ook het abonnement toevoegen! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Ik heb een nieuw account kunnen aanmaken en het abonnement is nu zichtbaar, alleen als ik details wil inzien van het abbonement krijg ik de foutmelding "oops er ging iets mis" dus ik kan nogsteeds niet zien wat ik exact heb afgesloten

Hallo @Niickter89, geen zorgen! Je kunt inderdaad via de app raadplegen over het abonnement dat je hebt afgesloten. Echter, zag ik dat je e-mailadres nog gekoppeld stond aan je oude abonnement voor Tele2, vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Het e-mailadres heb ik ontkoppeld en het account ook verwijderd. Begrijp ik het goed dat je met het bestaande e-mailadres alleen een account wilt aanmaken voor je Internet + TV abonnement? Als je nu een nieuw account aanmaakt via onze website, kun je je huidige e-mailadres gebruiken en ook het abonnement toevoegen! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

 

 

Account maken en koppelen gaat goed, echter wanneer ik door klik op het abbonement zodat ik kan zien wat het abbonement inhoud krijg ik de foutmelding "oops er gaat iets mis"

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Niickter, thanks voor je screenshot! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat zij e.e.a. heeft gewijzigd. Als ik nu inlog op Mijn Odido kan ik je abonnement wel inzien. Is alles inmiddels in orde of loop je nog ergens tegenaan? Ik hoor het graag van je! 😄

Je collega heeft even mijn persoonlijke gegevens doorgelopen en inderdaad gezorgd dat het helemaal klopt.

Helaas krijg ik nogsteeds de pagina zoals op de screenshot dus dat probleem is er nogsteeds 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nick, ik zie het nu inderdaad. Dit probleem is inmiddels bekend bij IT en we werken er hard aan om dit op te lossen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer waarop je te bereiken bent (just in case)? Dan zet ik direct een case voor je door, zodat dit wordt onderzocht en opgelost! 😄

Reageer