Koppelen thuisabonnement (Dubbel topic)

  • 25 February 2024
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Sinds een paar maanden  Odido mobiel en sinds afgelopen week Thuis internet en tv met glasvezel( bevalt uitstekend!). Maar ik zie in mijn Odido nog niet dat Thuisabo verschijnen. Krijg steeds deze melding: zie foto. Wie kan helpen? Thnx! Gr Jan 

 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hoi Jan, allereerst van harte welkom op de Community en fijn om te lezen dat Internet + TV met Glasvezel uitstekend bevalt! Ik heb je account direct opgezocht en ik zie al wat de reden is dat je je abonnement niet kan toevoegen. De geboortedatum bij Mobiel en Thuis komen niet overeen. Ik denk dat er een foutje is gemaakt, want alleen de maand verschilt. In welke maand ben je jarig? Dan weet ik wel abonnement er gewijzigd moet worden en dan stuur ik je via het juiste abonnement een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we die binnen heb, kan ik je geboortedatum corrigeren. Ik zie je antwoord graag tegemoet! 😄

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jan, allereerst van harte welkom op de Community en fijn om te lezen dat Internet + TV met Glasvezel uitstekend bevalt! Ik heb je account direct opgezocht en ik zie al wat de reden is dat je je abonnement niet kan toevoegen. De geboortedatum bij Mobiel en Thuis komen niet overeen. Ik denk dat er een foutje is gemaakt, want alleen de maand verschilt. In welke maand ben je jarig? Dan weet ik wel abonnement er gewijzigd moet worden en dan stuur ik je via het juiste abonnement een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we die binnen heb, kan ik je geboortedatum corrigeren. Ik zie je antwoord graag tegemoet! 😄

7-6-1969