Beantwoord

M T-mobile app verbinden aan nieuwe telefoon met abonnement


Ik heb vorige week een nieuwe telefoon met een abonnement gekocht, maar de T-mobile app is daar nog niet goed aan verbonden. Het laat bijvoorbeeld geen abonnementen zien. (Eerst had ik een telefoon zonder abonnement verbonden) Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 April 2023, 14:16

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jelger D 

In je T-Mobile account moet je wel het nieuwe abonnement koppelen of loopt het daar vast en welke foutmelding zie je dan?

Hallo @Jelger D 

In je T-Mobile account moet je wel het nieuwe abonnement koppelen of loopt het daar vast en welke foutmelding zie je dan?

Als ik op "abonnement toevoegen" klik, en mijn telefoon nummer invoer, krijg ik dit: ''dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account. Terwijl ik maar 1 account heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jelger D 

Ik help je daar graag mee verder. Het kan zijn dat een ouder abonnement is gekoppeld waardoor je nu een foutmelding krijgt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Zat gewoon in de app en ineens uit t niets was ineens alles weg en stond er ‘geen abonnement’ en zodra ik mijn telefoon abo wil koppelen krijg ik de melding dat die al is gekoppeld aan een ander account, terwijl ik maar 1 email en dus 1 account heb.

 

Iemand die mij kan helpen om te kijken wat er gebeurt is en hoe ik mijn abo weer in de app gekoppeld krijg?

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Zat gewoon in de app en ineens was alles weg en stond er ‘geen abonnement’ en zodra ik mijn telefoon abonnement wil koppelen krijg ik de melding dat die al is gekoppeld aan een ander account, terwijl ik maar 1 email en dus 1 account heb.

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Zat gewoon in de app en ineens was alles weg en stond er ‘geen abonnement’ en zodra ik mijn telefoon abonnement wil koppelen krijg ik de melding dat die al is gekoppeld aan een ander account, terwijl ik maar 1 email en dus 1 account heb.

Ja hadden blijkbaar precies hetzelfde echt heel raar.. hopelijk kan iemand het probleem snel oplossen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

We ervaren sinds enkele dagen wat technische problemen met de My T-Mobile app waarbij je nummer niet is gelinkt in de app. We zijn hiervan op de hoogte en zijn druk bezig met een oplossing en verwachten dat het snel wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!

Hi allemaal,

We ervaren sinds enkele dagen wat technische problemen met de My T-Mobile app waarbij je nummer niet is gelinkt in de app. We zijn hiervan op de hoogte en zijn druk bezig met een oplossing en verwachten dat het snel wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!

Wat is de status van het probleem? Is het al bijna opgelost?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dani1381997 

Dit probleem is op 14 augustus opgelost. Ervaar je nog steeds problemen? Welke stappen volg je en krijg je een foutmelding te zien? Heb je al geprobeerd je toestel opnieuw te starten of de app opnieuw te downloaden?

Ik hoor graag van je.

Hi @Dani1381997 

Dit probleem is op 14 augustus opgelost. Ervaar je nog steeds problemen? Welke stappen volg je en krijg je een foutmelding te zien? Heb je al geprobeerd je toestel opnieuw te starten of de app opnieuw te downloaden?

Ik hoor graag van je.

Het is opgelost na het opnieuw installeren.

Reageer