Mijn Odido Accounts samenvoegen

  • 12 September 2023
  • 10 reacties
  • 695 Bekeken

Voorheen had ik mijn mobiele abonnement bij Tele2 en mijn internet + TV bij T-Mobile, beiden met hetzelfde emailadres (waarom zou ik ook meerdere emailadressen willen gebruiken?)

Sinds alles is ondergebracht bij Odido, kan ik niet meer inloggen, omdat wordt aangegeven dat je niet 1 emailadres kan gebruiken voor 2 aparte diensten (mobiel en internet+TV). er wordt gevraagd om een emailadres aan te passen óf om een van de accounts te verwijderen. Beide opties zijn volgens mij apart: Waarom zou (nogmaals) 2 emailadressen willen gebruiken óf een van de accounts willen verwijderen?

Mijn vraag is dus: wat te doen in deze situatie?

Hajar van Odido 8 maanden geleden

Hi @nickkooistra1992 

Staan je abonnementel wel op dezelfde naam?  Als je meerdere nummers wilt nkoppelen in Mijn Odido dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum  3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer. Als dat niet het geval is dan is het niet mogelijk om de nummers te koppelen en moet je aparte accounts aanmaken voor je abonnementen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nickkooistra1992 

Staan je abonnementel wel op dezelfde naam?  Als je meerdere nummers wilt nkoppelen in Mijn Odido dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum  3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer. Als dat niet het geval is dan is het niet mogelijk om de nummers te koppelen en moet je aparte accounts aanmaken voor je abonnementen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hi @Hajar van Odido beide abonnementen (1 abonnement voor mobiel internet wat voorheen Tele2 was en 1 abonnement voor internet+TV wat voorheen T-Mobile was)  staan op mijn naam (en hetzelfde emailadres). Ik wil niet meerdere nummers (ik heb maar 1 mobiel nummer) koppelen. Ik wil via Mijn Odido gewoon mijn Internet+TV inzien maar ook mijn mobiele abonnement. Ik zou het vreemd vinden dat ik een nieuw emailadres moet aanmaken speciaal voor mijn mobiel óf internet+TV abonnement. 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Een T-mo thuis abonnement met account en een Tele2 Mobiel abonnement met account. Alle gegevens hetzelfde maar koppelen werkt niet. Ik heb je al een DM gestuurd, ik hoop dat je kan helpen, ben er nu al een week mee bezig.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Een T-mo thuis abonnement met account en een Tele2 Mobiel abonnement met account. Alle gegevens hetzelfde maar koppelen werkt niet. Ik heb je al een DM gestuurd, ik hoop dat je kan helpen, ben er nu al een week mee bezig.

@AxelVonE Ik heb het ook al meerdere malen voorbij voorbij horen komen, maar nog geen oplossing gezien. Mocht je achter de oplossing komen, dan hoor ik het graag (ik laat het je ook weten als ik hem zelf gevonden heb).

Ik hoop eigenlijk dat @Hajar van Odido iets kan doen :) 

@Hajar van Odido weet je al meer over de oplossing?

Ik heb een soortgelijk probleem; met twee tele2 accounts, een voor mobiel en een voor internet.. Vind de bereikbaarheid van de klantenservice echt bedroevend hier

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Annekets, heb je een Tele2 Thuis abonnement en een mobiel abonnement? Dan kun je beide accounts apart inzien. Voor Tele2 Thuis kun je op deze pagina terecht. Deze kun je niet koppelen aan Mijn Odido. Voor mobiel kun je terecht in Mijn Odido.

Hoi @Annekets, heb je een Tele2 Thuis abonnement en een mobiel abonnement? Dan kun je beide accounts apart inzien. Voor Tele2 Thuis kun je op deze pagina terecht. Deze kun je niet koppelen aan Mijn Odido. Voor mobiel kun je terecht in Mijn Odido.

Hoi Marciano,

Ik krijg een error melding bij het inloggen op die pagina. Hoezo is dit los van Mijn Odido trouwens?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Annekets, heb je een Tele2 Thuis abonnement en een mobiel abonnement? Dan kun je beide accounts apart inzien. Voor Tele2 Thuis kun je op deze pagina terecht. Deze kun je niet koppelen aan Mijn Odido. Voor mobiel kun je terecht in Mijn Odido.

Hoi Marciano,

Ik krijg een error melding bij het inloggen op die pagina. Hoezo is dit los van Mijn Odido trouwens?

Hoi @Annekets, wat voor melding krijg je te zien als je probeert in te loggen voor je Tele2 Thuis abonnement? Zou je hiervan een screenshot met mij willen delen? Tele2 Thuis en Odido kunnen niet samen worden gevoegd in één account. Hiervoor dienen twee aparte accounts te worden aangemaakt! Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer