Mijn Odido is een drama!

  • 5 September 2023
  • 9 reacties
  • 3029 Bekeken

Reputatie 3

Hoi, na een update van My T-Mobile app is hij aangepast naar de nieuwe Odido omgeving (IOS). Maar wat een drama!!

 

Layout is onduidelijk, kan sommige dingen niet terugvinden en wat ik kan vinden geeft alleen maar foutmeldingen. 
 

krijg voortdurend deze melding….

Kan dus weinig met de app, beetje jammer want de oude T-Mobile app werkte in basis best oké. 

Marciano van Odido 8 maanden geleden

Hi @FridgeNL, heb je dit momenteel nog steeds als je de app opent? Ik zit nu in je Mijn Odido-account via de webversie en deze werkt voor mij wel perfect. Kun je voor mij eens controleren of dit voor jou via de webversie ook zo is? Zo ja, dan ligt dit aan de app en kan ik dit bij de juiste afdeling melden. Ik zie ook al twee abonnementen erin staan. Was het inmiddels gelukt of probeer je nog een abonnement toe te voegen? In dit laatste geval - kun je allereerst controleren of het nieuwe nummer dat je probeert toe te voegen op exact dezelfde naam en klantgegevens staan als de andere twee? Dit is namelijk nodig om een abonnement te kunnen toevoegen. Lukt dit niet, stuur me dan even een privébericht met het betreffende 06-nummer. Dan duik ik er direct voor je in!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FridgeNL 

Wij zijn gister live gegaan met een vernieuwde app en dus kunnen er soms nog wat dingen fout gaan. Zou je het vandaag weer kunnen proberen en laten weten of je nog foutmeldingen krijgt? Welke stappen probeer je ook uit? Dan kunnen we daar ook naar kijken mocht je nog problemen ervaren. 

Reputatie 3

Hi @FridgeNL 

Als ik nu inlog en kies voor 1 van mijn abonnementen krijg ik al het volgende scherm. 
 

 

Behoorlijke Drama,

 

Na mijn weten ben ik ook nergens op de hoogte gesteld dat tmobile en tele2 nu beide odido zijn.

Ik wil de mobielabonnementen van mijn kinderen betalen en die vallen beide onder tele2.

Echter kan ik nu niet bij die accounts komen om de openstaande rekeningen te betalen.

Nu probeerde ik via mijn tmobile wat nu odido is beide tele2 accounts te koppelen.

Dit werkt niet omdat steeds een foutmelding krijg na het invoeren van de 4 cijferige code die

mijn kinderen binnen krijgen op hun mobiel.

Zeer onhandig hoe dit nu verloopt.

ik wil beide rekeningen betalen voordat ze afgesloten worden of er extra kosten in rekening gebracht

worden.

P.A Geerman

Behoorlijke Drama,

 

Na mijn weten ben ik ook nergens op de hoogte gesteld dat tmobile en tele2 nu beide odido zijn.

Ik wil de mobielabonnementen van mijn kinderen betalen en die vallen beide onder tele2.

Echter kan ik nu niet bij die accounts komen om de openstaande rekeningen te betalen.

Nu probeerde ik via mijn tmobile wat nu odido is beide tele2 accounts te koppelen.

Dit werkt niet omdat steeds een foutmelding krijg na het invoeren van de 4 cijferige code die

mijn kinderen binnen krijgen op hun mobiel.

Zeer onhandig hoe dit nu verloopt.

ik wil beide rekeningen betalen voordat ze afgesloten worden of er extra kosten in rekening gebracht

worden.

P.A Geerman

Ik heb dus precies hetzelfde. Het lijkt mij dat je als je een nieuwe website (en naam) lanceert dat je dan eerst alles uitvoerig test of alles naar behoren werkt. Wat een drama dit zeg. Gewoon een stel prutsers bij elkaar naar mijn idee

Behoorlijke Drama,

 

Na mijn weten ben ik ook nergens op de hoogte gesteld dat tmobile en tele2 nu beide odido zijn.

Ik wil de mobielabonnementen van mijn kinderen betalen en die vallen beide onder tele2.

Echter kan ik nu niet bij die accounts komen om de openstaande rekeningen te betalen.

Nu probeerde ik via mijn tmobile wat nu odido is beide tele2 accounts te koppelen.

Dit werkt niet omdat steeds een foutmelding krijg na het invoeren van de 4 cijferige code die

mijn kinderen binnen krijgen op hun mobiel.

Zeer onhandig hoe dit nu verloopt.

ik wil beide rekeningen betalen voordat ze afgesloten worden of er extra kosten in rekening gebracht

worden.

P.A Geerman

Ik heb dus precies hetzelfde. Het lijkt mij dat je als je een nieuwe website (en naam) lanceert dat je dan eerst alles uitvoerig test of alles naar behoren werkt. Wat een drama dit zeg. Gewoon een stel prutsers bij elkaar naar mijn idee

ja idd , of hou het oude nog even open zodat mensen in ieder geval hun rekeningen kunnen betalen.

Dit is nu onbegonnen werk , de klantenservice is niet bereikbaar en alle functies werken niet.

Behoorlijke Drama,

 

Na mijn weten ben ik ook nergens op de hoogte gesteld dat tmobile en tele2 nu beide odido zijn.

Ik wil de mobielabonnementen van mijn kinderen betalen en die vallen beide onder tele2.

Echter kan ik nu niet bij die accounts komen om de openstaande rekeningen te betalen.

Nu probeerde ik via mijn tmobile wat nu odido is beide tele2 accounts te koppelen.

Dit werkt niet omdat steeds een foutmelding krijg na het invoeren van de 4 cijferige code die

mijn kinderen binnen krijgen op hun mobiel.

Zeer onhandig hoe dit nu verloopt.

ik wil beide rekeningen betalen voordat ze afgesloten worden of er extra kosten in rekening gebracht

worden.

P.A Geerman

Ik heb dus precies hetzelfde. Het lijkt mij dat je als je een nieuwe website (en naam) lanceert dat je dan eerst alles uitvoerig test of alles naar behoren werkt. Wat een drama dit zeg. Gewoon een stel prutsers bij elkaar naar mijn idee

ja idd , of hou het oude nog even open zodat mensen in ieder geval hun rekeningen kunnen betalen.

Dit is nu onbegonnen werk , de klantenservice is niet bereikbaar en alle functies werken niet.

precies @Hajar van Odido waar blijven jullie met antwoorden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FridgeNL, heb je dit momenteel nog steeds als je de app opent? Ik zit nu in je Mijn Odido-account via de webversie en deze werkt voor mij wel perfect. Kun je voor mij eens controleren of dit voor jou via de webversie ook zo is? Zo ja, dan ligt dit aan de app en kan ik dit bij de juiste afdeling melden. Ik zie ook al twee abonnementen erin staan. Was het inmiddels gelukt of probeer je nog een abonnement toe te voegen? In dit laatste geval - kun je allereerst controleren of het nieuwe nummer dat je probeert toe te voegen op exact dezelfde naam en klantgegevens staan als de andere twee? Dit is namelijk nodig om een abonnement te kunnen toevoegen. Lukt dit niet, stuur me dan even een privébericht met het betreffende 06-nummer. Dan duik ik er direct voor je in!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mr.Terrex, goed om te zien dat je de abonnementen van je kinderen aan je eigen Mijn Odido-account wil toevoegen! Ik help je direct verder. Ik zie drie abonnementen op jouw e-mailadres staan, waarvan twee een Mijn Odido-account hebben. Ééntje mist nog een account. Zou je mij voor de zekerheid een privébericht willen sturen met alle drie de 06-nummers waar het om gaat? En heb je dit koppelen via de app of de webversie geprobeerd? Zou je beide willen proberen, dan kunnen we e.e.a. aansluiten en mijn collega's hebben deze informatie nodig om dit straks voor je te onderzoeken. 

Lukt het via beide manieren niet? Stuur me dan ook even de volgende gegevens mee:

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeerde je te koppelen?
  • Welke foutmelding krijg je precies te zien?
  • Op welk nummer ben je eventueel bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Ik hoop uiteraard dat het via de webversie lukt, maar zo niet, dan maak ik het direct voor je in orde!

Ik ben al een half jaar bezig met eerst mijn T-mobile en nu weer mijn odido. HEt is al maanden 1 groot drama. Ik ben zakelijke klant met 4 zakelijke nummers, al jaren, maar deze service is ver beneden peil. Ik Ik heb een nieuw toestel en dus ook een nieuwe esim nodig, maar die kan men alleen via mijn odido sturen. En die kan ik niet gebruiken dus. En nu? Ze kunnen het niet oplossen. Lijkt wel of odido juist klanten wil wegjagen. Voor de moderator, als je echt informatie wil hebben, stuur maar een persoonlijk bericht en ik geef je alle info. 
Graag wil ik weten waar ik een officiële klacht kan indienen

Reageer