Beantwoord

Mijn Odido toevoegen abonnement

  • 26 March 2024
  • 5 reacties
  • 28 Bekeken

Het lukt me niet om mijn TV/Internet abonnement toe te voegen aan mijn account van mijn mobiel. Aan de hand van de topics hier heb ik geconstateerd dat de voorletters niet overeenkomen. Kan eea aangepast worden zodat ik nieuwe abonnement kan toevoegen aan mijn account.

 

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door renevielvoije 27 March 2024, 15:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi René, van harte welkom op de Community en gaaf om te zien dat je zowel Internet + TV als mobiele abonnementen hebt! Je voorletters verschillen inderdaad. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan pas ik je voorletters aan en dan heb je binnen no time je Internet + TV abonnement aan de rest gekoppeld! 😄

Kopie van ID is verstuurd.

Vast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi René, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je voorletters zojuist gewijzigd. Het systeem zal een half uurtje nodig hebben om dit te verwerken. Daarna moet het lukken om je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hi René, van harte welkom op de Community en gaaf om te zien dat je zowel Internet + TV als mobiele abonnementen hebt! Je voorletters verschillen inderdaad. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan pas ik je voorletters aan en dan heb je binnen no time je Internet + TV abonnement aan de rest gekoppeld! 😄

 

Het is gelukt om het abonnement te koppelen🤗.

 

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Top, René en bedankt voor het laten weten. Ik wens je nog een hele fijne dag en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😁

Reageer