Beantwoord

Mijn Odido zonder SMS

  • 5 March 2024
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb 3 mobiele abonnementen waarvan 2 voor mijn kinderen. Ik wil die van mijn kinderen aanpassen zodat er geen betaalde diensten buiten bellen kunnen worden verrekend. Ik wil dit doen zonder een SMS op hun toestel te moeten ontvangen. Hoe kan dit geregeld worden?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 5 March 2024, 15:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Robert Vlasman, welkom op onze Community! Wil je de abonnementen aanpassen? Dat kan ik wel voor je regelen, maar dan moet ik een e-mail of SMS-verificatie kunnen uitvoeren bij deze abonnementen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent! Of bedoel je FTMSC-diensten, zoals in dit topic wordt beschreven: 

Je kunt hier een blokkade voor instellen door in te loggen op hun account! Is dat wat je bedoelde? Als je iets anders bedoelt, laat het dan gerust weten! 

Ja, ik wil graag FTMSC blokkeren maar kan niet in het account.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robert, stuur mij even een privébericht met de gegevens van beide abonnementen waar je dit wil blokkeren. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kijk dan ook gelijk hoe de inlogsituatie momenteel is hoe je toegang kan krjigen; 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

Reageer