-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Ik kan mijn mobiele abonnementen ook niet toevoegen aan mijn Odido account.
Ik krijg dezelfde foutmelding als @ArianneL
Ik heb twee keer met support gesproken, maar ze hebben het probleem niet kunnen oplossen. Er is mij verteld dat mijn abonnementen zijn “vrijgegeven”, dus ik zou ze moeten kunnen toevoegen aan mijn account, maar dat kan ik nog steeds niet.
Hi @Lasse
Gaat het om meerdere abonnementen? Staan die wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel