Mobiel abonnementen toevoegen aan Odido account lukt niet

  • 24 October 2023
  • 20 reacties
  • 299 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kan mijn mobiele abonnementen ook niet toevoegen aan mijn Odido account. 
Ik krijg dezelfde foutmelding als @ArianneL 

Ik heb twee keer met support gesproken, maar ze hebben het probleem niet kunnen oplossen. Er is mij verteld dat mijn abonnementen zijn “vrijgegeven”, dus ik zou ze moeten kunnen toevoegen aan mijn account, maar dat kan ik nog steeds niet.

Hajar van Odido 6 maanden geleden

Hi @Lasse 

Gaat het om meerdere abonnementen? Staan die wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lasse 

Gaat het om meerdere abonnementen? Staan die wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Hoi @Hajar van Odido 

Dat klopt, het gaat over meerdere abonnementen. Ze staan allemaal op mijn naam en op hetzelfde adres. 
Ik stuur je de details in een privébericht. 

Super Bedankt
-Lasse 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lasse, mijn collega Hajar is vandaag afwezig. Wil je je gegevens uit je privébericht naar een privébericht naar mij plakken? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊

  • Gaat het om 2 mobiele abonnementen; dan 2x 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het ook om een thuis-abonnement; dan ook graag je klantnummer van Thuis.

Hoi Lasse, mijn collega Hajar is vandaag afwezig. Wil je je gegevens uit je privébericht naar een privébericht naar mij plakken? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊

  • Gaat het om 2 mobiele abonnementen; dan 2x 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het ook om een thuis-abonnement; dan ook graag je klantnummer van Thuis.

Bedankt voor het inspringen

Ik heb je een privébericht gestuurd met dezelfde informatie

Mag ik me hierbij aansluiten, ook internet wel zichtbaar als abonement, maar 2 mobiele nummers met dezelfde klantgegevens niet zichtbaar. Wel zichtbaar onder klantvoordeel, maar niet als abonnement.

Laat maar weten aan wie ik een privebericht kan sturen, zie al welke gegevens ik moet aanleveren.

 

Arno

 

@Hajar van Odido @Marciano van Odido  is dit op te lossen?
Ik kan support een derde keer bellen, maar ik ben er niet zeker van dat het zal helpen.

Met vriendelijke groet
Lasse 

Update van mijn kant, vanochtend nog maar een keer support gebeld. En opgelost !! Er zat een verschil tussen mijn geb datum in beide systemen. Aangepast en nu werkt alles.

Ik heb het probleem zelf opgelost.
Mijn dochter had ook een account en ik kon hier al onze mobiele nummers toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wat fijn dat het is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling!

Ik heb 3 mobiele abbonementen op mijn naam op ons adres, maar ik kan ze niet toevoegen. Ik krijg je het invullen van een verificatie code een algemene fout er ging iets fout probeert het later nog eens. 

Het abonnement van internet is nog in oplevering

 

De mobiele abonnement staan wel vermeld bij klant voordeel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Remol 

Gaat het hier om het abonnement koppelen in Mijn Odido of lukt het niet om je abonnementen te koppelen aan Klantvoordeel? Je kan het Internet abonnement pas toevoegen wanneer je contract in gaat.

Ik hoor graag of hiermee je vraag is beantwoord.

Ik kan mijn mobiele abonnementen ook niet toevoegen aan mijn Odido account. 
Ik krijg dezelfde foutmelding als @ArianneL 

Ik heb twee keer met support gesproken, maar ze hebben het probleem niet kunnen oplossen. Er is mij verteld dat mijn abonnementen zijn “vrijgegeven”, dus ik zou ze moeten kunnen toevoegen aan mijn account, maar dat kan ik nog steeds niet.

Ik heb 3 mobiele abbonementen maar ik probeer het eerst met 1 omdat ik deze telefoon steeds bij de hand heb die andre zijn van mijn dochter en vrouw en deze heb ik alleen in de avond bij de hand.

 

Hi @Remol 

Gaat het hier om het abonnement koppelen in Mijn Odido of lukt het niet om je abonnementen te koppelen aan Klantvoordeel? Je kan het Internet abonnement pas toevoegen wanneer je contract in gaat.

Ik hoor graag of hiermee je vraag is beantwoord.

Ik heb 3 mobiele abbonementen maar ik probeer het eerst met 1 omdat ik deze telefoon steeds bij de hand heb die andre zijn van mijn dochter en vrouw en deze heb ik alleen in de avond bij de hand.  voilgens mij reageer ik op de verkeerde haha. .sorry

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Remol 

Maar wat probeer je precies? Koppelen aan een account of Klantvoordeel activeren? Het koppelen aan een account kan alleen als alle abonnementen op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. 

ik zie overal de zelfde naam een voorletters.. lijkt me dat dit het probleem niet is.

ja ik probeer te koppelen aan een account. Met mijn 3 mobiele nummers lukt dit niet. Klantvoordeel zie ik al wel staan. maar ik kan nu bijvoorbeeld niet mijn gebruik in zien.

omdat ik niet kan koppelen aan mijn account.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Remol 

Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Hi @Remol 

Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Je had gelijk, mijn voorletters stonden verkeerd in het internet abbonement

 

Dit is inmiddels veranderd en het werkt nu.

 

Bedankt zonder jou informatie had ik dit niet ontdekt

Reputatie 7
Badge +9

@Remol Wat fijn dat het nu is opgelost! Ik wens je een mooie dag verder. 

Ik ervaar hetzelfde probleem en lees dat dit al maanden lang een technisch probleem is. Ik krijg wel het combinatie voordeel, maar mijn mobiel abonnement koppelen aan mijn account (en dus zichtbaar krijgen) lukt niet. Krijg elke keer melding “er is een fout opgetreden”, nadat ik de 4-cijferige bevestigingscode invoer.

Best irritant, aangezien ik nu ook niet mijn abonnement kan upgraden (= kans voor Odido).

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tijn B, tof dat je je abnnement wil upgraden! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je je mobiele abonnement niet kunt toevoegen. Je mobiele en thuis-abonnement staan op verschillende voorletters. Mobiel op T. en Thuis op M.H.T. Om je abonnementen in 1 Mijn Odido-account te kunnen koppelen, moeten deze exact overeenkomen. De snelste manier om dit te wijzigen is om via een privébericht op Facebook of Twitter een kopie van je ID te sturen met de vraag om je voorletters van je mobiele abonnement te wijzigen naar M.H.T. Daarna moet het lukken om je mobiele abonnement via de webversie van Mijn Odido te koppelen!

Laat je het weten of het is gelukt? 😄

Reageer