Beantwoord

Multisim Ultra 2

  • 26 February 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb vandaag mijn Ultra 2 ontvangen, nu probeer ik een multisim te bestellen om mn watch overal zonder telefoon te kunnen gebruiken, maar ik krijg de melding dat ik niet in aanmerking kom voor een multisim.

Wat houd dit in en hoe kan ik dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door YaronZ 27 February 2024, 17:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Yaron, van harte welkom op de Community! Tof dat je Ultra 2 sinds gisteren hebt. Hoe bevalt 'ie? Op dit moment is het bij ons bekend dat je - sinds 22 februari - met een oud-Tele2 abonnement tijdelijk geen multisim kan kopen. Sorry voor het ongemak. Mijn collega's hopen dit probleem voor de zomer '24 op te lossen en ik hoop dat dit sneller gebeurd dan we denken!

Hoi Yaron, van harte welkom op de Community! Tof dat je Ultra 2 sinds gisteren hebt. Hoe bevalt 'ie? Op dit moment is het bij ons bekend dat je - sinds 22 februari - met een oud-Tele2 abonnement tijdelijk geen multisim kan kopen. Sorry voor het ongemak. Mijn collega's hopen dit probleem voor de zomer '24 op te lossen en ik hoop dat dit sneller gebeurd dan we denken!

 

Hoi Marciano, bedankt voor je reactie, de watch bevalt me goed.


Jammer dat ik nog geen multisim kan bestellen, ik hoop inderdaad dat dat snel wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Yaron, fijn dat 'ie goed bevalt! Ik hoop het ook. Probeer het over een tijdje nog eens en mocht het nog niet lukken en mocht je je afvragen of er al meer bekend is, laat het me dan gerust weten. Dan kijk ik graag voor je! Ook voor andere vragen ben je altijd welkom op een nieuw topic te starten.

Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😊

Reageer