My T-Mobile app: kan gewoon niet meer inloggen

  • 17 June 2022
  • 8 reacties
  • 763 Bekeken

Reputatie 1

ik kan wel in de site inloggen met mijn emailadres maar sinds een paar maanden lukt het niet in de app.

eerste kreeg ik melding met ‘oeps. er ging iets mis...’ of zoiets. nu (na herinstaleren) gewoon iets over onjuist paswoord.

 


This topic has been closed for comments

8 reacties

 ik kan wel in de site inloggen met mijn emailadres maar sinds een paar maanden lukt het niet in de app.

eerste kreeg ik melding met ‘oeps. er ging iets mis...’ of zoiets. nu (na herinstaleren) gewoon iets over onjuist paswoord.

Heb je een telefoon waarop je Android draai? Ga dan eens naar Instellingen → Apps → My T-Mobile

Scroll iets naar beneden en klik op Opslag.

 

Eenmaal in dit scherm klik je eerst op Cache legen en daarna Gegevens wissen.

 

Sluit daarna alles weer even en start de App opnieuw op en probeer opnieuw. 

Ben benieuwd of het dan alsnog werkt - tenzij je dit ook al geprobeerd hebt.

 

Het kan overigens zijn dat de stappen bij jou iets anders zijn, zelf gebruik ik hier vooral Samsung smartphones waarbij de methode om ergens te komen het zelfde zijn, of dit bij andere merken ook het geval is weet ik niet. Maar het gaat er in dit geval om dat je bij de App details kom en hier de cache en gegevens wist. Bij het verwijderen van de App en opnieuw installeren gebeurt dit n.l. lang niet altijd.

Reputatie 1

cache, data bijna 10x gewisd.

ook password meerdere keren gereset (krijg altijd 2 keer het zelfde emails hierover)

 

Reputatie 1

nog steeds “De gruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist...”

ik kan geen extra’s kopen (data, minutes, etc.), geen aanpassingen maken, niets.

 

een jaar geleden kon ik niet op de website inloggen: 

toen lag het probleem ook op de T-Mobile kant

 

 

En als je met je mobiel via deze pagina probeert in te loggen, krijg je dan ook een foutmelding of werkt het dan wel ?

Niet dat dit “de” oplossing is, maar je kunt hiermee mogelijk wel extra's kopen etc. tot je weer gebruik kunt maken van de App. Ik vrees dat een moderator of de afdeling die over de App gaat het probleem nader moet bestuderen zodat ze naar een oplossing toe kunnen werken.

Reputatie 1

 

En als je met je mobiel via deze pagina probeert in te loggen, krijg je dan ook een foutmelding of werkt het dan wel ?

Niet dat dit “de” oplossing is, maar je kunt hiermee mogelijk wel extra's kopen etc. tot je weer gebruik kunt maken van de App. Ik vrees dat een moderator of de afdeling die over de App gaat het probleem nader moet bestuderen zodat ze naar een oplossing toe kunnen werken.

jawel dat werkt (in Chrome wel, in Opera met VPN niet) maar is vrij onhandig op een smartphone. app is min or meer echt nodig

 

Reputatie 1

in ieder geval bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @davidpm 

Ik kijk graag met je mee! Is de app voorzien van de laatste update? Welke foutmelding krijg je te zien als je de app wilt gebruiken? Zou je daar een screenshot van kunnen delen? Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik dit ook doorzetten naar de app ontwikkelaars. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Reputatie 1

bedankt voor het antwoord. ik draai wel de laatste versie van de app maar het maakt niets uit. melding is nu altijd over onjuist username/password.

gevraagde gegevens verstuurd via PM