Beantwoord

Nieuw internet en tv koppelen

  • 18 February 2024
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

Hi,

Ik probeer al een aantal dagen een internet en TV abbo toe te voegen aan mijn ‘mijnodido’ omgeving echter blijf er een foutmelding gegeven worden.

Ik heb al diverse keren telefonisch contact gehad en elke keer wordt er wel iets goed gezet maar het werkt nog steeds niet.

De aansluiting is nog niet actief maar het aansluitpakket heb ik wel al ontvangen.

 

 

icon

Beste antwoord door arjanvdp_ 20 February 2024, 15:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Arjan, welkom op de Community! Leuk dat je binnenkort gebruik maakt voor Internet + TV bij ons. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je je abonnement niet kan koppelen aan Mijn Odido. Je mobiele abonnement staat op andere voorletters, namelijk W.A., terwijl Internet + TV op de voorletter A. staat. Deze moeten exact overeenkomen. Laat je het me weten welk abonnement er aangepast moet worden? Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze ontvangen hebben, corrigeren we je voorletters en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

Hoi Arjan, welkom op de Community! Leuk dat je binnenkort gebruik maakt voor Internet + TV bij ons. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je je abonnement niet kan koppelen aan Mijn Odido. Je mobiele abonnement staat op andere voorletters, namelijk W.A., terwijl Internet + TV op de voorletter A. staat. Deze moeten exact overeenkomen. Laat je het me weten welk abonnement er aangepast moet worden? Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze ontvangen hebben, corrigeren we je voorletters en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

Hi Marciano, Bedankt voor het uitzoeken, het het internet abbo mag dan aangepast worden met de gegevens vanuit mijn mobiele abbo. Als ik het mailtje heb ontvangen zal ik daarop reageren.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @arjanvdp_, ik heb toch maar een uitzondering voor je gemaakt, want ik vertrouw er volledig op dat jij de juiste persoon bent! Het gaat tenslotte om een kleine wijziging. Ik heb zojuist de naam van je Internet + TV abonnement aangepast naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het goed is zou het nu wel moeten lukken! 

Ik verneem het graag van je! 

Hallo @arjanvdp_, ik heb toch maar een uitzondering voor je gemaakt, want ik vertrouw er volledig op dat jij de juiste persoon bent! Het gaat tenslotte om een kleine wijziging. Ik heb zojuist de naam van je Internet + TV abonnement aangepast naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het goed is zou het nu wel moeten lukken! 

Ik verneem het graag van je! 

Hi Pharwin, Nu kon ik het abonnement toevoegen aan mijn account. Bedankt voor de hulp!

Reputatie 1

Fijn om te lezen dat het gelukt is, Arjan. Voor nu wens ik je een fijne dag toe en laat het gerust weten als we in de toekomst nog eens iets voor je kunnen betekenen!

Reageer