-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Goedemiddag,
Ik probeer in te loggen in mijn account voor de eerste keer sinds de overname, maar er wordt telkens voor een verificatiecode gevraagd. Ik kan geen code hiervoor zien in mijn Authenticator-app (omdat deze nog niet voor Odido is ingesteld), en ik ontvang ook geen SMSjes voor de code. Is er een emailadres waar ik mee geholpen kan worden? Want ik kan niet meer mobiel bellen of internetten hierdoor.
Hi @Delta259
Is het inmiddels gelukt met je account? Anders kijk ik ook graag met je mee! Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.
Goedemorgen,
Het is inmiddels gelukt. Ik kreeg al binnen een half uur reactie op de mail, en daarmee is het opgelost. Ik heb ook direct de juiste verificatiecodes in mijn authenticator gezet, dus daarmee hoop ik dat het niet meer voorkomt.
Bekijk origineel