Ontvang geen verificatiecode voor inloggen account

  • 27 October 2023
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer in te loggen in mijn account voor de eerste keer sinds de overname, maar er wordt telkens voor een verificatiecode gevraagd. Ik kan geen code hiervoor zien in mijn Authenticator-app (omdat deze nog niet voor Odido is ingesteld), en ik ontvang ook geen SMSjes voor de code. Is er een emailadres waar ik mee geholpen kan worden? Want ik kan niet meer mobiel bellen of internetten hierdoor. 

Delta259 6 maanden geleden

Hi @Delta259 

Is het inmiddels gelukt met je account? Anders kijk ik ook graag met je mee! Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

Goedemorgen,

Het is inmiddels gelukt. Ik kreeg al binnen een half uur reactie op de mail, en daarmee is het opgelost. Ik heb ook direct de juiste verificatiecodes in mijn authenticator gezet, dus daarmee hoop ik dat het niet meer voorkomt. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Delta259  Welkom!
Waarom kan je dan niet meer bellen of internetten?

Er is een mailadres maar ik denk dat ook even niet snel zal gaan daar het heel druk is! 
De moderators kunnen je helpen alleen duurt dat ook nog even.

 

Goedemiddag @Delta259  Welkom! Waarom kan je dan niet meer bellen of internetten?

Er is een mailadres maar ik denk dat ook even niet snel zal gaan

 

Mijn account is stopgezet voor een of andere reden, en ik moet inloggen om het weer te reactiveren. Toen kwam ik erachter dat ik geen verificatiecodes meer ontvang. Mailadres zou in ieder geval fijn zijn om te hebben, dan heb ik een contactpunt. Ik kan ze namelijk ook niet meer bellen.

Reputatie 7
Badge +14

@Delta259  Reken niet op antwoorden voor het weekend per mail.

internet.service@odido.nl

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Delta259 

Is het inmiddels gelukt met je account? Anders kijk ik ook graag met je mee! Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

Hi @Delta259 

Is het inmiddels gelukt met je account? Anders kijk ik ook graag met je mee! Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

Goedemorgen,

Het is inmiddels gelukt. Ik kreeg al binnen een half uur reactie op de mail, en daarmee is het opgelost. Ik heb ook direct de juiste verificatiecodes in mijn authenticator gezet, dus daarmee hoop ik dat het niet meer voorkomt. 

Reputatie 7
Badge +9

@Delta259 Wat fijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer