Beantwoord

Pagina op slot

  • 21 October 2023
  • 12 reacties
  • 848 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg een sms van Odido met een link naar mijn factuurpagina.

Maar dan: Helaas! Deze pagina zit op slot.
Via dat chatbot Izzigedoe zit je binnen 3 vragen in een loop waar je niks wijzer van wordt.

icon

Beste antwoord door RobtenBrink 28 October 2023, 11:15

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobtenBrink, welkom op onze Community!

Zou je voor mij eens kunnen inloggen in Mijn Odido via de webbrowser en dan kijken of je de facturen kunt bekijken? Zo niet, kun je dan een screenshot sturen van de foutmelding en de link? Dan kan ik dit voor je doorzetten. Alvast bedankt. 

Reputatie 1

Hey @RobtenBrink, welkom op onze Community!

Zou je voor mij eens kunnen inloggen in Mijn Odido via de webbrowser en dan kijken of je de facturen kunt bekijken? Zo niet, kun je dan een screenshot sturen van de foutmelding en de link? Dan kan ik dit voor je doorzetten. Alvast bedankt. 

Hallo Tommie,

 

de link in de sms is: odido.nl/my/facturen

Het screenshot is van mijn Macbook.
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobtenBrink, bedankt voor de informatie. Zou je alleen nog je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het doorzetten! Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345.

Reputatie 1

Hey @RobtenBrink, bedankt voor de informatie. Zou je alleen nog je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het doorzetten! Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345.

Hallo Tommie,

Ik heb ‘n SIM-only voor mijn mobiele telefoon. Mijn Odido (als blauwe ink in jouw antwoord) werkt niet als actieve link. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RobtenBrink 

Zou je jouw klantnummer of 06-nummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kunnen we je beter verder helpen met je vraag en gelijk ook je instellingen controleren. Kun je verder wel inloggen in de Mijn Odido app?

Reputatie 1

Mijn nummer is[ verwijderd door moderator].

Inloggen via de webbrowser op mijn telefoon werkt niet, via de webbrowser op mijn Macbook wel.
In de playstore vind ik geen Mijn Odido-app.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RobtenBrink 

Dit is een openbaar forum dus iedereen kan je bericht lezen en zo ook je nummer zien. Ik heb die uit je bericht verwijderd en toegevoegd aan je profiel.

Is je toestel voorzien van de laatste update? Zo niet, zou je die kunnen updaten? Als je naar Google Playstore gaat dan zie je de app namelijk wel. Bekijk deze pagina ook daar vind je de app. Zou je die kunnen downloaden en inloggen en laten weten of je dan wel terecht kan bij je facturen?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Hoi Hajar,

Ik heb ‘n wat oudere Wiko PulpFab 4G met Android 5.1.1
Dat is de laatste update die op dit toestel mogelijk is.
Dat zal dan het euvel zijn, denk ik.
Aangezien de telefoon verder prima werkt, zal ik voorlopig
geen gebruik van de Odido-app kunnen maken, ben ik bang.
Ik hoop dat het via de MacBook Pro, draaiend onder MacOS Sierra 10.12.6
wel mogelijk is om in Chrome de webversie te gebruiken.
Maar voorlopig zit die pagina dus ‘op slot’. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rob, bedankt voor de extra informatie! Ik ben er nog eens voor je ingedoken en ik zie wel een Mijn Odido-account. Echter is deze leeg. Je sim only abonnement is hier nog niet aan toegevoegd. Kun je via (Chrome webversie) deze link inloggen met je e-mailadres (r***k@gmail.com) en wachtwoord? Je kunt dan klikken op 'Bestaand abonnement toevoegen’. Volg dan de stappen en dan heb je binnen no time je abonnement toegevoegd en kun je je facturen bekijken!

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reputatie 1

Hoi Rob, bedankt voor de extra informatie! Ik ben er nog eens voor je ingedoken en ik zie wel een Mijn Odido-account. Echter is deze leeg. Je sim only abonnement is hier nog niet aan toegevoegd. Kun je via (Chrome webversie) deze link inloggen met je e-mailadres (r***k@gmail.com) en wachtwoord? Je kunt dan klikken op 'Bestaand abonnement toevoegen’. Volg dan de stappen en dan heb je binnen no time je abonnement toegevoegd en kun je je facturen bekijken!

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hallo Marciano, bedankt voor je info. Inderdaad binnen no time toegang tot de gegevens na het toevoegen van mijn nummer. Top! 👍

Ik zou graag mijn mobiel abonnement verlengen maar krijg steeds "pagina op slot" S.L.A Huijbregts  XXX

Heb ook al een andere browser geprobeerd

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Stefan5527, ik zie dat je nieuwe abonnement inmiddels is ingegaan. Helemaal gelukt met je verlenging? Ik zie ook waarom de pagina op slot zat, je Mijn Odido-account stond nog gekoppeld aan je oude abonnement. Ik heb deze direct verwijderd. Over een half uur kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen. Dan moet het lukken om alles weer in te zien. Laat je het me weten of het is gelukt en of ik je nog ergens bij kan helpen?

Reageer