Beantwoord

T-Mobile account al gekoppeld aan ander account

  • 30 September 2022
  • 54 reacties
  • 2845 Bekeken


Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lauradr 

Ik wil jou daar natuurlijk ook bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ik direct voor je aan de slag met het ontkoppelen van je oudere account. Ik zie je bericht graag voorbij komen!

Hi - graag zou ik mijn mobiele telefoonnummer ontkoppeld hebben van mijn ‘oude’ tmobile account zodat ik deze kan koppelen aan mijn nieuwe account.

Veel dank alvast!

Reputatie 4

@Aarthegan S. en @Viooltje1968 dank voor jullie berichtjes! Natuurlijk helpen we hier graag mee. Stuur vooral een privébericht (klik op mijn avatar/profielfoto en daarna op 'Stuur bericht') met daarin ter controle je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, achternaam en de laatste 4 cijfers van je IBAN zodat ik je e-mailadres kan loskoppelen zodat jullie daarna de Thuis- en mobiele aansluitingen kunnen samenvoegen onder hetzelfde e-mailadres. Dankjewel! 

Reputatie 1

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb een account voor t-mobile thuis en ook een voor mobiel en wil deze graag samen voegen.
Maar ook ik krijg de melding dat ik eerst een moet ontkoppelen, geen idee hoe dit moet.
Zou fijn zijn als jullie mij ook willen helpen.

Alvast dank.

Ik heb deels hetzelfde probleem. Zojuist heb ik de klantenservice gebeld en die hebben nu een apart account aangemaakt voor mijn T-Mobile Thuis. Echter wil ik juist dat ik op 1 account allebei mijn abonnementen kan inzien (mobiel en thuis). Als ik probeer mijn thuis te koppelen aan mijn mobiel wordt er inderdaad gezegd dat het eerst ontkoppeld moet worden. Zou iemand mij hier ook mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ingrid19 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, Wanneer is je verlenging ingaan? Soms heeft My T-Mobile even de tijd nodig om de nieuwe gegevens te verwerken. Vaak is het na 24 uur opgelost. Gebruik je hiervoor de app of de webversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? En als je de webversie gebruikt zou je een andere browser kunnen testen? Als dit allemaal niet werk dan kijk ik natuurlijk graag met je mee. Hiervoor heb ik ook wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, volledige adres , geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Ik heb na verlenging van mijn contract hetzelfde probleem. Ik kan mijn data niet meer zien én het klantvoordeel is verdwenen (data en korting). Kan iemand dit voor mij rechtzetten? Het is mij zelf niet gelukt om dit op te lossen.

Reputatie 6
Badge +6

Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 

Hi @Linaxbk Uiteraard! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 

Reputatie 6
Badge +6

Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!

Hi @BBtiger, geen zorgen! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan los ik het graag voor je op! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Eby, ik ga je hierbij helpen! Stuur je me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, volledige adres,laatste 4 cijfers van je IBAN én het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je abonnement? Dan duik ik er direct voor je in en dan heb je binnen no time een nieuw My T-Mobile account!

hi, Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ginowu @Statuti, dit komt helemaal goed. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor jullie in! 💪🏻

Precies hetzelfde help me aub 

Hoi!

Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Alvast

bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Evi Westerweele 

Ik help jou daar natuurlijk ook graag bij. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik het in orde voor je!

Hoi! Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RDoorson 

Daar help ik jou natuurlijk ook graag bij. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi, ik heb exact hetzelfde probleem en zou graag mijn account willen ontkoppelen 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @llisette.e 

Je kan mij hiervoor berichten. Als je mij een privébericht kunt sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.  

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

hoii,

ik heb precies hetzelfde probleem. wie zou ik hiervoor kunnen contacteren?

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thijsheiden111 

Ik wil dit graag ook voor jou controleren. Ik heb daarvoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan mijn account ontkoppeld worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Elsadobrynina-becks 

Ik wil je daar graag bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer