Beantwoord

T-Mobile ontgrendelen

  • 30 July 2023
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

你们可以帮我解锁我的t运营商吗

icon

Beste antwoord door eric 30 July 2023, 20:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Graag in het Engels of Nederlands.

The phones which t-mobile netherlands sell are not locked. If you bought a phone in the USA, you should contact t-mobile USA.

Reputatie 3

vertalen :  Kunnen jullie me helpen mijn T-drager te ontgrendelen?

Reputatie 7
Badge +14

vertalen :  Kunnen jullie me helpen mijn T-drager te ontgrendelen?


Dank @Iamsterdam zoals je kan lezen heeft @eric  dat met Google vertaald maar als iedereen in het Chinees gaat posten wordt het wel heel veel werk voor de moderators vandaar zijn opmerkingen om in het Nederlands of Engels te typen. Helaas voor @iptihar is het niet mogelijk om zijn GSM te ontgrendelen 

Groetjes

Niet t-drager, maar t-mobile. Hij vraagt hoe hij zijn t-mobile moet ontgrendelen. Volgens mij zijn t-mobile simkaarten toch echt vergrendeld met een pincode/pukcode.
Kans is trouwens misschien ook dat dit een post is van een bot die ons over x dagen door gaat verwijzen naar een malafide website waar hij de oplossing voor zijn probleem heeft gevonden. Maar als dat niet zo is en dit een oprechte vraag van een expat is, dan zou de pin dan wel pukcode de oplossing zijn. Of misschien bedoelt hij wel hoe hij zijn ‘my t-mobile’ moet ontgrendelen i.v.m. 2FA. Kan natuurlijk ook nog.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @iptihar 

Can you please ask you question in Dutch or English. We can’t help you if you use a different language. I see @eric already provided you with an answer. If you still have questions please post them in Dutch or English.

Reputatie 7
Badge +14

We weten het @Shilka  Tegenwoordig komen wij dit vaker tegen. 😂 

Reageer